Må en 1 årig sove med sin dukke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Troldemommi

Min lille Johanne har fået en cirkeline kludedukke af sin moster i fødselsdagsgave og hun er hel vild med den, hun har sovet med den i nat og igen her til aften, hun er lige blevet 1 år men er det for tidligt hun sover med et sovedyr??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Faith

Det tror jeg da bestemt hun må.

Tænker du på om hun kan blive kvalt?

Anmeld

23. september 2012

vitapigen

Hvorfor skulle hun ikke må det? Det er da ikke værre end dem der sover med en stofble?

Min datter sover med sin spillekanin hver nat og bruger den når hun er ked

Anmeld

23. september 2012

Troldemommi

Faith skriver:

Det tror jeg da bestemt hun må.

Tænker du på om hun kan blive kvalt?

Jeg er ikke bange for at der skal ske hende noget, ellers ville jeg ikke lade hende gøre det, men jeg ved bare ikke hvad der bliver tilrådet omkring babyer og sovedyr

Monica

Anmeld

23. september 2012

Troldemommi

vitapigen skriver:

Hvorfor skulle hun ikke må det? Det er da ikke værre end dem der sover med en stofble?

Min datter sover med sin spillekanin hver nat og bruger den når hun er ked

Jeg vil også gerne have at Johanne får sig et "hyggedyr" når hun er ked, hun bruger nemlig ikke sut

Monica

Anmeld

23. september 2012

Mor-til-asta-09

Monica P skriver:

Min lille Johanne har fået en cirkeline kludedukke af sin moster i fødselsdagsgave og hun er hel vild med den, hun har sovet med den i nat og igen her til aften, hun er lige blevet 1 år men er det for tidligt hun sover med et sovedyr??

Monica

Min datter har altid sovet med en bamse/dukke, og hun er idag 3 år.. Og det er der bestemt ikke sket noget ved, så skal ikke kunne se hvorfor hun ikke skulle kunne

Anmeld

23. september 2012

vitapigen

Monica P skriver:

Jeg vil også gerne have at Johanne får sig et "hyggedyr" når hun er ked, hun bruger nemlig ikke sut

Monica

Ja så kunne det da være rart hvis der er noget andet der kunne trøste hende. Desværre er denne spillekanin blevet et must for at kunne sove, men vi tager det ikke så tungt. Vi har købt 4 stk, for desværre er hun hård ved dem  Hun bruger også sut, men hjæper ikke altid når hun er ked.

Anmeld

23. september 2012

Klematis

Begge mine piger har en bamseklud/ nusseklud, de sover med den, trøstes med den. De har begge knyttet sig til den, fra ca 6 måneders alderen.
Min yngste er snart 11 måneder. Hun lyser helt op, når hun ser sin klud.
Jeg synes det er sundt, godt og trygt for børn at have en nusseting.
Put du bare cirkeline sammen med din datter, der er rart at have en en putte sig med

Anmeld

23. september 2012

benzon

Monica P skriver:

Monica

Min søn på 2 mrd sover med nusseklud

Anmeld

23. september 2012

Zafir

Jeg synes det lyder dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.