Hvad har du haft succes med ift. dansehåndtag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Københavnermor

mortil4dejligepiger skriver:

Uh, lyder hårdt. Men som noget, der kan virke!
Virkede det på dine dansehåndtag? Hvor hurtigt var der synlig bedring? Og hvor store håndtag havde du og er de væk med den øvelse som "det eneste"?

Tak for svar!!

Det virker super godt!

Jeg har lavet dem i 4 uger nu, og mine håndtag er betydeligt minimeret!

De var rimelig store før, jeg havde virkelig meget der hang "ud over" buksekanten. 

Men nu har jeg virkelig fået talje!! 

Jeg har også trænet kroppen generelt, og ændret på kosten, men den øvelse er min yndlings mod de lede håndtag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkZier

Det lyder da ret fantastisk? Håndvægt i hånden og så stå oprejst - bøje ned i siden - op til oprejst igen - bøje ned i side etc. Sådan ned-op-ned-op?
Gjorde du det hver dag? 2½ uge. Det lyder vildt. Gjorde du andet? Hvor stor var dine håndtag?

Tusind tak for svar!!

ja præcis
ja jeg gjorde det hver dag, lige så længe jeg kunne- jeg gjorde ikke rigtig andet, lidt løb osv men det var primært det mine håndtag var meget store!

Anmeld

24. september 2012

Sukkerblomst

Hej.

Jeg har et par seriøse dansehåndtag! De sidder lige dér hvor sådan nogle sidder - lige på hoften. Eller lige over. Sådan en mørbrad, der er særdeles uklædelig. Både med og uden tøj på. Øv - de skal væk NU!

Men er der nogen herinde, der har haft gode erfaringer med at få dem væk eller seriøst minimeret?
Jeg vil rigtig gerne høre om gode erfaringer om lige præcis dette. Jeg ved godt jeg kommer langt med sund kost og motion. Men jeg vil gerne høre, om nogen har erfaringer med noget specifik kost/træning/andet der har hjulpet på lige præcis dansehåndtagene.

Kom med en masse erfaringer!

Tak

Jeg har hørt at hulla hop ring skulle være godt til dellerne
I siden ??

Anmeld

25. september 2012

JustMe

Hvis du vil sætte ind på kosten også, skal du eliminere nogle af kulhydraterne (især de hurtigtoptagelige) og fokusere mere på monoumættet fedt (i eks. mandler) frem for mættet og flerumættet

Anmeld

25. september 2012

Tona

Hej.

Jeg har et par seriøse dansehåndtag! De sidder lige dér hvor sådan nogle sidder - lige på hoften. Eller lige over. Sådan en mørbrad, der er særdeles uklædelig. Både med og uden tøj på. Øv - de skal væk NU!

Men er der nogen herinde, der har haft gode erfaringer med at få dem væk eller seriøst minimeret?
Jeg vil rigtig gerne høre om gode erfaringer om lige præcis dette. Jeg ved godt jeg kommer langt med sund kost og motion. Men jeg vil gerne høre, om nogen har erfaringer med noget specifik kost/træning/andet der har hjulpet på lige præcis dansehåndtagene.

Kom med en masse erfaringer!

Tak

Jeg har to veninder som begge trænede dem væk med sådan en hula hop ring som man køber i sportsforretninger. Sådan en med vægt i.

Anmeld

13. januar 2013

mortil4dejligepiger

jeg gjorde det at jeg tog en håndvægt i den ene hånd på ca 8 kilo (reguler det efter hvad du føler er passende) og stilte mig med let spredte ben og lænte mig ned til den side hvor jeg havde håndvægten i hånden - 2½ uge efter, BUM inden håndtag mere !

Hej du.

Ja, SÅ fik jeg købt en håndværk og er kommet igang! Jeg har 5 kg. på og laver 80 sidebøjninger stående hver aften. Altså 80 til hver side. Det niver og det er en god fornemmelse, at jeg kan mærke, det tager fat Jeg har gjort det i halvanden uge nu og jeg kan desværre ikke se resultater endnu . Jeg håber virkelig, det kommer til at virke. Men jeg er lidt nervøs for, at det ikke kommer til at gå ligeså succesfuldt som for dig, når jeg slet ikke kan se nogen forskel endnu... Jeg er SÅ ked af de store, grimme dansehåndtag!

Jeg klør på og håber så meget, det virker, som det gjorde på dig!

Kh T

Anmeld

14. januar 2013

FrkZier

Hej du.

Ja, SÅ fik jeg købt en håndværk og er kommet igang! Jeg har 5 kg. på og laver 80 sidebøjninger stående hver aften. Altså 80 til hver side. Det niver og det er en god fornemmelse, at jeg kan mærke, det tager fat Jeg har gjort det i halvanden uge nu og jeg kan desværre ikke se resultater endnu . Jeg håber virkelig, det kommer til at virke. Men jeg er lidt nervøs for, at det ikke kommer til at gå ligeså succesfuldt som for dig, når jeg slet ikke kan se nogen forskel endnu... Jeg er SÅ ked af de store, grimme dansehåndtag!

Jeg klør på og håber så meget, det virker, som det gjorde på dig!

Kh T

så længe du kan mærke musklerne bliver trætte, så skal der nok komme resultater - og jeg vil næsten vædde med der allerede er sket noget, du ser det nok bare ikke selv, da du jo kigger på dem hver dag

men keep up the good work og efter noget tid, så vil det nok være en god ide at sætte det op til 100 gange hver vej, da dine muskler jo bliver større/stærkere og skal have mere træning for at blive endnu mere strammet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.