Hvad har du haft succes med ift. dansehåndtag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.824 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. september 2012

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg har et par seriøse dansehåndtag! De sidder lige dér hvor sådan nogle sidder - lige på hoften. Eller lige over. Sådan en mørbrad, der er særdeles uklædelig. Både med og uden tøj på. Øv - de skal væk NU!

Men er der nogen herinde, der har haft gode erfaringer med at få dem væk eller seriøst minimeret?
Jeg vil rigtig gerne høre om gode erfaringer om lige præcis dette. Jeg ved godt jeg kommer langt med sund kost og motion. Men jeg vil gerne høre, om nogen har erfaringer med noget specifik kost/træning/andet der har hjulpet på lige præcis dansehåndtagene.

Kom med en masse erfaringer!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkZier

mortil4dejligepiger skriver:

Hej.

Jeg har et par seriøse dansehåndtag! De sidder lige dér hvor sådan nogle sidder - lige på hoften. Eller lige over. Sådan en mørbrad, der er særdeles uklædelig. Både med og uden tøj på. Øv - de skal væk NU!

Men er der nogen herinde, der har haft gode erfaringer med at få dem væk eller seriøst minimeret?
Jeg vil rigtig gerne høre om gode erfaringer om lige præcis dette. Jeg ved godt jeg kommer langt med sund kost og motion. Men jeg vil gerne høre, om nogen har erfaringer med noget specifik kost/træning/andet der har hjulpet på lige præcis dansehåndtagene.

Kom med en masse erfaringer!

Tak

jeg gjorde det at jeg tog en håndvægt i den ene hånd på ca 8 kilo (reguler det efter hvad du føler er passende) og stilte mig med let spredte ben og lænte mig ned til den side hvor jeg havde håndvægten i hånden - 2½ uge efter, BUM inden håndtag mere !

Anmeld

24. september 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

jeg gjorde det at jeg tog en håndvægt i den ene hånd på ca 8 kilo (reguler det efter hvad du føler er passende) og stilte mig med let spredte ben og lænte mig ned til den side hvor jeg havde håndvægten i hånden - 2½ uge efter, BUM inden håndtag mere !

Jeg MÅ have sådan nogle håndvægte derhjemme... ! Hvor mange sæt tog du af gangen, og hvor mange gentagelser i hvert sæt?

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Jeg MÅ have sådan nogle håndvægte derhjemme... ! Hvor mange sæt tog du af gangen, og hvor mange gentagelser i hvert sæt?

jeg tog bare indtil jeg ikke kunne mere - det skal helst gøre lidt ondt inden du stopper

Anmeld

24. september 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

jeg tog bare indtil jeg ikke kunne mere - det skal helst gøre lidt ondt inden du stopper

hehe.. jah det er med at presse sig selv lidt.. må vist anskaffe mig sådan et sæt vægte, og så se hvor mange jeg kan tage før jeg har lyst til at give op og så ligge 5 oveni Rigtig godt tip

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

hehe.. jah det er med at presse sig selv lidt.. må vist anskaffe mig sådan et sæt vægte, og så se hvor mange jeg kan tage før jeg har lyst til at give op og så ligge 5 oveni Rigtig godt tip

det var nemlig utrolig effektivt og der gik ikke særlig lang tid før man kunne se en kæmpe forskel! - bare hav det i baghovedet når du er ved at stoppe

Anmeld

24. september 2012

Københavnermor

Jeg kan anbefale en effektiv øvelse af de skrå mavemuskler! 

du skal sætte dig med bøjede ben på gulvet og så læne dig godt tilbage, så langt du kan uden at ramme gulvet med ryggen. Så twister du overkroppen fra side til side, armene med. 

Dem tager du 40 af, i 3 sæt... Det skal gøre lidt nas... 

Anmeld

24. september 2012

Københavnermor

FrkZier skriver:

Synes godt om! 

Anmeld

24. september 2012

mortil4dejligepiger

FrkZier skriver:

Det lyder da ret fantastisk? Håndvægt i hånden og så stå oprejst - bøje ned i siden - op til oprejst igen - bøje ned i side etc. Sådan ned-op-ned-op?
Gjorde du det hver dag? 2½ uge. Det lyder vildt. Gjorde du andet? Hvor stor var dine håndtag?

Tusind tak for svar!!

Anmeld

24. september 2012

mortil4dejligepiger

Nu som Moar skriver:

Jeg kan anbefale en effektiv øvelse af de skrå mavemuskler! 

du skal sætte dig med bøjede ben på gulvet og så læne dig godt tilbage, så langt du kan uden at ramme gulvet med ryggen. Så twister du overkroppen fra side til side, armene med. 

Dem tager du 40 af, i 3 sæt... Det skal gøre lidt nas... 

Uh, lyder hårdt. Men som noget, der kan virke!
Virkede det på dine dansehåndtag? Hvor hurtigt var der synlig bedring? Og hvor store håndtag havde du og er de væk med den øvelse som "det eneste"?

Tak for svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.