Meget ondt i mave under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Hej. 

Når jeg har sex med min kæreste får jeg meget ondt i maven og den bliver helt hård og er det også noget tid efter. 

Det gør så ondt at sex må stoppes hvorfor gør det det er der nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej. 

Når jeg har sex med min kæreste får jeg meget ondt i maven og den bliver helt hård og er det også noget tid efter. 

Det kan være pga plukveer

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej. 

Jeps...den kender jeg godt til.

Jeg kunne heller ikke holde ud at have sex under mine graviditeter, det provokerede i den gra plukveer, så det gjorde hulens ondt, og som du siger, gjorde maven hård som sten.

Jeg  fandt så ud af, at jeg skulle forsøge at slappe helt af og undlade at få orgasme, så blev det ikke så slemt, men satdigvæk var det ingen fornøjelse overhovedet.

Der er ikke rigtigt noget at gøre ved det, desværre, sådan virker det bare på nogle kvinder.
Til syneladende virker sex provokerende på nervebanerne i underlivet, så de kramper helt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej. 

jeg stillede precis samme spørgsmål nogle måneder tilbage

det er plukveer, kommer af at lave noget fysisk..

det tiltager desværre senere i graviditeten, men man vænner sig mere til det..  

men det er bestemt ikke behageligt så føler med dig..  

og nej der er vidst ikke noget at gøre ved dem..

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

jeg stillede precis samme spørgsmål nogle måneder tilbage

det er plukveer, kommer af at lave noget fysisk..

det tiltager desværre senere i graviditeten, men man vænner sig mere til det..  

men det er bestemt ikke behageligt så føler med dig..  

og nej der er vidst ikke noget at gøre ved dem..

Jeg tror nu ikke man kan vende sig til dem...jeg kunne ikke

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

Jeg tror nu ikke man kan vende sig til dem...jeg kunne ikke

jeg er 37+2 og har da delvist vænnet mig til dem... ved de kommer og kan ind i mellem forudse hvornår de kommer da det er når jeg lavet noget fysisk, fxx gå på trapper..

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

jeg er 37+2 og har da delvist vænnet mig til dem... ved de kommer og kan ind i mellem forudse hvornår de kommer da det er når jeg lavet noget fysisk, fxx gå på trapper..

Nåårhja..de almindelige plukveer..men ikke dem, der bliver provokeret af sex...dem synes jeg var 10 gange værre, især fordi jeg havde det som om min mave gik helt i krampe længe efter

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

Nåårhja..de almindelige plukveer..men ikke dem, der bliver provokeret af sex...dem synes jeg var 10 gange værre, især fordi jeg havde det som om min mave gik helt i krampe længe efter

mine plukveer efter sex er lige så slemme som de almindelige plukveer, så det er vel forskelligt fra person til person hvor slemme de er

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

mine plukveer efter sex er lige så slemme som de almindelige plukveer, så det er vel forskelligt fra person til person hvor slemme de er

Ja det tror jeg også

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen. Syns bare det tidligt hvis det er pluk veer er kun i uge 21. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.