Skoldkop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.331 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

Lise

Simon har fået to knopper i ansigtet. Der er ingen på kroppen, og han har ikke feber. Det virker ikke som om at knopperne generer ham. Der har været skoldkopper i vuggeren på det sidste.

Knopperne var der pludselig igår, og især den ene er vokset betydeligt siden igår. Vedhæfter to billeder, og måske nogen kan opklare for mig hvad det er... Undskylder for dårlig billedkvali!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Lise

Som det måske ses har han også et let udslet på siden med den store knop...

Anmeld

23. maj 2009

Nadi

Forsvinder de når du "trækker" i huden??

Jeg synes nemlig godt det kunne ligene, men har slet ikke noget at sammenligne med. Det er bare sådan jeg forestiller mig at de ser ud.

Anmeld

23. maj 2009

Lise

Nej, de forsvinder ikke hvis jeg trækker i huden.. Den i panden er nærmest et lille horn!

Anmeld

23. maj 2009

linemus

bliver de ikke ret hurtigt til sådan nogle blærer med hvidt i? For så er det jo lettere at se.

Måske er han blevet stukket af nogen...

Line - med absolut ingen forstand på skoldkopper

Anmeld

23. maj 2009

Tynen

Stella har faktisk også sådan en på kinden og jeg aner ikke hvad det er.
Troede måske det var en bums, men kan de allerede godt få det?
Må lige se om jeg kan få taget et billede så jeg lige kan sammenligne med Simons..

Anmeld

23. maj 2009

ivfmarie

Jeg synes ikke at det der ligner en skoldkop...

Hvis det er skoldkopper, så ville de allerede på nuværende tidspunkt have ændret karakter.. Der bliver lissom en lille blære inden i det røde, og så begynder de at ligne rigtige sår bagefter. Og normalt dukker der også flere op i dagene efter de første er "sprunget" ud...

Men hvad det så lige ka tænkes at være...? Bum Bum.. Måske er det et stik af en eller anden art?

Håber det går væk

Marie - at work, men snart med fri

Anmeld

23. maj 2009

Kaufie

Nej, de skoldkopper jeg har set - flest på William - var nemlig som IVF beskriver røde plamager med en væskefyldt blære i midten. Og det går pænt stærkt med at poppe frem i starten, så jeg tror ikke du vil være i tvivl hvis det er skoldkopper. Tjek omkring ørerne,det er tit der de starter. Skoldkopperne altså....

Anmeld

23. maj 2009

Nadi

Tynen skriver:

Stella har faktisk også sådan en på kinden og jeg aner ikke hvad det er.
Troede måske det var en bums, men kan de allerede godt få det?
Må lige se om jeg kan få taget et billede så jeg lige kan sammenligne med Simons..

Ja Oliver har haft et par bumser, så det kan de godt. Eller Oliver kan ihvertfald

Anmeld

23. maj 2009

Anja

Synes slet ikke det ligner skoldkopper .... nok mere små insektbid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.