En 3 årigs logik :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Miss Kat skriver:

Nu føler jeg mig virkelig dum, men MÅ altså vide, hvorfor hans numse bliver rød, fordi han er ved at få tænder? 

Det er meget normalt, at børn får røde numser, når de får tænder.

Jeg ved ikke hvorfor, men det er et af tegnene på, at tænderne er på vej

Og der findes ikke dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

anynom

Miss Kat skriver:

Nu føler jeg mig virkelig dum, men MÅ altså vide, hvorfor hans numse bliver rød, fordi han er ved at få tænder? 

Det er faktisk meget normalt Min pige bliver også ræverød på bagdelen og mellem benene lige inden tanden bryder igennem

Anmeld

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
JulieWH skriver:

Det er faktisk meget normalt Min pige bliver også ræverød på bagdelen og mellem benene lige inden tanden bryder igennem

Det gjorde min datter også - min søn er heldigvis ikke så slemt, men hans første tand er heller ikke kommet endnu. Håber dog, han slipper billigere, end min datter gjorde

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

PT skriver:

Det er meget normalt, at børn får røde numser, når de får tænder.

Jeg ved ikke hvorfor, men det er et af tegnene på, at tænderne er på vej

Og der findes ikke dumme spørgsmål

Ok! Der kan man bare se. Så er jeg da forberedt på det. Tak for svar.

Og skønt svar fra din datter forresten. 

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

JulieWH skriver:

Pudsigt. Men så ved jeg da det.

Anmeld

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Miss Kat skriver:

Ok! Der kan man bare se. Så er jeg da forberedt på det. Tak for svar.

Og skønt svar fra din datter forresten. 

Man kan ikke vide det hele på forhånd

Og tak

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

PT skriver:

Min søn på 7 mdr og min datter på 3 år var i bad sammen her til aften.

Da jeg tager Adam op, ser jeg hans numse er lidt rød, og vil smøre creme på den.

Sabrina spørger, om det er solcreme, hvor jeg så forklarer hende, at det er creme til Adams numse, da den er rød, fordi han er ved at få tænder.
Sabrina kigger lidt på mig og spørger så: "Skal Adam så spise havregrød med numsen?"

Det var godt nok svært at holde masken der

Anmeld

23. september 2012

Henriette Aaby

PT skriver:

Min søn på 7 mdr og min datter på 3 år var i bad sammen her til aften.

Da jeg tager Adam op, ser jeg hans numse er lidt rød, og vil smøre creme på den.

Sabrina spørger, om det er solcreme, hvor jeg så forklarer hende, at det er creme til Adams numse, da den er rød, fordi han er ved at få tænder.
Sabrina kigger lidt på mig og spørger så: "Skal Adam så spise havregrød med numsen?"

Det var godt nok svært at holde masken der

efter en aften med skrigeri fra min 9 mrd gammel baby, var det dagens bedste grin Tusind tak

Anmeld

23. september 2012

Saram

Haha nååh, den var god den der !

Anmeld

23. september 2012

anynom

PT skriver:

Det gjorde min datter også - min søn er heldigvis ikke så slemt, men hans første tand er heller ikke kommet endnu. Håber dog, han slipper billigere, end min datter gjorde

Jeg bliver ved med at håbe på, at det bliver bedre for hver gang, men det er snarere tværtimod :/ Gudskelov mangler hun kun 12 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.