En 3 årigs logik :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
47 svar
0 synes godt om
23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn på 7 mdr og min datter på 3 år var i bad sammen her til aften.

Da jeg tager Adam op, ser jeg hans numse er lidt rød, og vil smøre creme på den.

Sabrina spørger, om det er solcreme, hvor jeg så forklarer hende, at det er creme til Adams numse, da den er rød, fordi han er ved at få tænder.
Sabrina kigger lidt på mig og spørger så: "Skal Adam så spise havregrød med numsen?"

Det var godt nok svært at holde masken der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

LouiseRH

Hahahaha

Anmeld

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LouiseRH skriver:

Hahahaha

Ja, den var lidt sjov

Anmeld

23. september 2012

Lusi

Gude kommentar

Anmeld

23. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Lusi skriver:

Gude kommentar

Ja, det var da meget logisk, når nu cremen skulle på numsen

Anmeld

23. september 2012

Ayasmor

Haha.. det var lige aftenens grin.. Sikke sød din datter er... det er da logik at tænderne kommer der hvor cremen smøres på

Anmeld

23. september 2012

LilleLene

PT skriver:

Da jeg tager Adam op, ser jeg hans numse er lidt rød, og vil smøre creme på den.

Sabrina spørger, om det er solcreme, hvor jeg så forklarer hende, at det er creme til Adams numse, da den er rød, fordi han er ved at få tænder.
Sabrina kigger lidt på mig og spørger så: "Skal Adam så spise havregrød med numsen?"

åååårh :') en skøn kommentar

Fik lige et smil på sure mund 

Anmeld

23. september 2012

Mor.til.stjernebørn

Årh så fantastisk et lille barn kan tænke nogle gange... Flækkede da lige af grin der 

Anmeld

23. september 2012

>>Carina<<

Hehe De er så skønne i den alder. Min søn blir 3 om et par mdr og han sagde en dag "mor har du også en tissemand?" forklarede ham at det har jeg ik. Så sagde han "tisser du så med numsen"... Logik ;-) hehe

Anmeld

23. september 2012

morethanperfect

PT skriver:

Nååårh  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.