Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi sælger en masse dvd, 20 kr pr. dvd + porto, der er også mulighed og hente dem, i herlev og albertslund.
hav skøn dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liwsmor skriver: vi sælger en masse dvd, 20 kr pr. dvd + porto, der er også mulighed og hente dem, i herlev og albertslund. hav skøn dag
Jeg sælger for 15 kr stk
NoahEmil skriver: Peter Plys;-)
Peter Plys;-)
det er dine vis du ville købe dem.
jeg har dersværre ikke flere film end dem jeg sælger her
Jeg vil gerne købe:
Riget 1 & 2
Omar
Begge Peter plys
Comedy boxen
Nordkraft
Grinchen
Flubber
Hvis du stadig har dem...
Noneother skriver: Jeg vil gerne købe: Riget 1 & 2 Omar Begge Peter plys Comedy boxen Nordkraft Grinchen Flubber Hvis du stadig har dem...
Jeg har ikke Peter plys men de andre har jeg 105 kr bliver det + Porto så ? Det 7•15 =105 kr Porto stadig interreseret ?
liwsmor skriver: Jeg har ikke Peter plys men de andre har jeg 105 kr bliver det + Porto så ? Det 7•15 =105 kr Porto stadig interreseret ?
Ja det er jeg. -og heldigt at jeg lige fik kigget annoncen. Det er ikke andet end en uge siden at jeg gik og tænkte på, hvordan man mon kunne få fat på de der Riget film..
Noneother skriver: Ja det er jeg. -og heldigt at jeg lige fik kigget annoncen. Det er ikke andet end en uge siden at jeg gik og tænkte på, hvordan man mon kunne få fat på de der Riget film..
40 kr i porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128