Har en megaoveraktiv baby i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Lullaby

Ja sådan føles det i hvert fald. Når jeg er på arbejde og drøner rundt mærker jeg hende ikke så meget men sådan en dag idag hvor jeg slapper af så er der stort set liv hele tiden. Enten hopper hun rundt, sparker eller bare møver derinde på pladsen. HVad med jer, hvordan er jeres bebser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

LilleChelle

Sådan har min dreng været igennem hele graviditeten. Hele dagen og hele natten. Han sover og er rolig maks en halv time ad gangen.

- Og det er ikke blevet bedre, selvom jeg har rundt de 35+6 idag .. Nu foregår det bare under ribbenene :p Vildt behageligt .. 

Anmeld

23. september 2012

Linsi

Lullaby skriver:

Ja sådan føles det i hvert fald. Når jeg er på arbejde og drøner rundt mærker jeg hende ikke så meget men sådan en dag idag hvor jeg slapper af så er der stort set liv hele tiden. Enten hopper hun rundt, sparker eller bare møver derinde på pladsen. HVad med jer, hvordan er jeres bebser?

Jeg synes også min lille i maven er meget aktiv, og har dermed hikke også en gang om dagen midst. Hehe, man føler bare man hopper rundt, og får et spark her og der.. og man har bare slet ikke kontrol over det  nu ligger baby her med hovedet fast i bækkenet, så når hun laver nogle ordentlige stød oppe i ribbene får jeg bare de vildeste jag i underlivet. Ja faktisk skeden/urinrøret.. det føles som at få stød i de nedre dele. da jeg var i silvan forleden, snakkede jeg med en ekspedient vdr nogle greb .. pludselig fik jeg bare mange spark og han blev helt, ejjj jeg kan godt se der er gang i den derinde.. prøver ellers at skjule det, men det kan godt nok ses uden på maven her

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Det er simpelthen bare det bedste, når de gør det der...nyd tiden, for man vil savne det lige så snart bebsen er ude, og man glemmer aldrig følelsen, uanset hvor gammel man så bliver

Og ja..de "bygger altid om" derinde, når der er ro og fred/kommer ned og ligge, for så er der bedre plads til at de kan boltre sig.

Mine kartede også rundt, masede og regerede. Og den der med at bore måseh op i ribbenene kender jeg også godt......og hikken LOL

Min den mellemste havde konstant hikke, og nu hvor hun nærmer sig de 22, så har hun stadig hikke i tide og utide.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2012

Tøs85

Kan jeg ihvertfald også godt følge.. Min dreng i maven er også aktiv hele tiden og det kan tydelig ses udenpå selvom jeg kun er i 28. Uge.. Synes det er så dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.