hej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

hejsa i dejlige damer!!

jeg er gravid i uge 35 og har gået og tænkt på om nogle af jer evt har nogle fif ang sex?

synes nemlig det er ret besværligt og kan gøre ret ondt, men har stadig ikke mistet lysten, så synes egenlig det ku være rart og høre om nogle af jer evt har nogle råd til hvad man ku prøve?

god dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Team Putte

Anonym skriver:

hejsa i dejlige damer!!

jeg er gravid i uge 35 og har gået og tænkt på om nogle af jer evt har nogle fif ang sex?

synes nemlig det er ret besværligt og kan gøre ret ondt, men har stadig ikke mistet lysten, så synes egenlig det ku være rart og høre om nogle af jer evt har nogle råd til hvad man ku prøve?

god dag!!

I ske eller ham på knæ og dig på ryggen.. De 2 stillinger var et hit her da maven blev for besværlig

Doggystyle var totalt no-go da han ramte livmoderhalsen og jeg blødte hver gang!

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

I ske eller ham på knæ og dig på ryggen.. De 2 stillinger var et hit her da maven blev for besværlig

Doggystyle var totalt no-go da han ramte livmoderhalsen og jeg blødte hver gang!

tak for dit svar!

det er da helt klart værd og prøve i hvertfald, ret surt hvis ikke man kan når lysten er der endnu jo!

Anmeld

23. september 2012

Team Putte

Anonym skriver:

tak for dit svar!

det er da helt klart værd og prøve i hvertfald, ret surt hvis ikke man kan når lysten er der endnu jo!

Præcis

God fornøjelse

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Præcis

God fornøjelse

hehe mange tak skal du have!

krydser for det lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.