Så har vi slået telt op i stuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

linemus

Vi fik jo solgt sofaerne (3 stk.), hvilket medførte en totaloprydning af legetøj og affald    Sikke meget plads her er blevet. Jeg har også flyttet lidt om, og så har jeg bare en million idéer til, hvordan vores opholds-lege-fjernsynsstue skal ende, men det kræver lige et par ting mere, der skal sælges, og 4 flyttekasser, der skal væk, samt computeren, der skal nedenunder. Det skal nok blive godt, når vi kommer så langt. I dag købte jeg et telt - jeg fik pludselig en idé, og heldigvis havde de det fineste mariehønetelt med tunnel i den lokale legetøjsbiks til en hund (kr.), så nu er det slået op i stuen bag ved sofaen. Et stort hit. Planen er så en boghyldeting (tallerkenrække-agtig) på væggen ved siden af... engang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

ivfmarie

Vi har et telt vi slår op engang i mellem. Bare sårn et rundt et.. og det er helt vildt hvor meget tid får til at gå meg at slåsse om at komme ind og ud på samme tid - vældig festligt

Det bliver lækkert at få det hele på plads...

Anmeld

22. maj 2009

ka li ja

fedt!!
det glæder jeg mig til at se i får lavet
det er bare altid dejligt når man kan få flyttet om

Anmeld

23. maj 2009

Nadi

Jeg glæder mig bare til vi får mere plads, for det der lyder bare til at være en klasse idé du har fået!

Må vi se?? Du plejer jo være så god til at spamme os  
                                                                    (and we love it)

Anmeld

23. maj 2009

linemus

Nadi skriver:

Jeg glæder mig bare til vi får mere plads, for det der lyder bare til at være en klasse idé du har fået!

Må vi se?? Du plejer jo være så god til at spamme os  
                                                                    (and we love it)

Ja engang lige pludselig skal der nok komme billeder. Men det er slet ikke fint endnu, og vi mangler penge til at købe det sidste, men det kommer engang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.