Mangler hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

hejsa.

jeg har lige været ude og tisse, og opdagede noget gennemsigtigt slim i mine underbukser. jeg havde ÆL i søndags/mandags og har test dag d. 3. okt. 

jeg har aldrig haft udflåd, så jeg ved ikke om det kan være det? og i så fald, hvorfor kommer det så nu, når jeg aldrig har haft det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe? 

Anmeld

23. september 2012

bubba

Selvom det lyder hårdt, synes jeg du skal prøve at slappe af :-) du kan  nå at få rigtig mange symptomer inden d. 3. som indikerer at du er gravid og når du så ikke kan få en positiv graviditetstest bliver du måske rigtig ked af det, fordi du garanteret rigtig gerne vil være gravid..

det er ikke for at sige at du ikke er gravid, for det aner jeg ikke et hak om.. men man kan bare hurtigt blive overbevist om at man er gravid, uden at være det og så er det altså bare federe omvendt :-)

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.. 

Men det ved jeg altså godt. 

Jeg ville ikke have folk skulle fortælle mig at jeg er gravid eller ej, men når jeg aldrig har haft udflåd, eller i hvert fald meget lidt, blev jeg lige bekymret for om der var noget andet galt.. 

Anmeld

23. september 2012

AnthonsMor

Hvis det er, så er du knap nok blevet HELT gravid endnu

Men husk på, at hormonerne uanset hvad kan lave om på hvordan din krop reagerer..

Lige efter jeg var stoppet med p-piller brændte jeg jo for at blive gravid - jeg gik 9 dage over tid før min mens kom, jeg fik spændte og ømme bryster, jeg fik mere hovedpine end jeg normalt ellers havde og jeg blev mere træt..

Kroppen kan gøre så meget ved en, hvis man håber på noget, eller omvendt IKKE håber på, at noget sker med den..

Jeg håber, at du får det rigtige svar ud af din test, hvis du tager en, når tiden er til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.