Mor skal være snigskytte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

MortilElias2010

Dot D skriver:

Det er rigtigt sødt og OVERHOVEDET ikke kriminelt 

Fætre og kusiner må gerne være sammen, så lad ham endelig blive i drømmen om den ender med "kusineprinsessen" eller en anden prinsesse

Nu tænkte jeg mere på at Taufs lille Elias forsøger at holde og kysse vildtfremmede piger 

Ødet kan godt være vores Elias ikke foretager sig noget kriminelt med kusineprinsessen men det er simpelthen for tæt på familiemæssigt så længe man kan kalde børnene kusine fætre grand osv. 

Men LIGE NU er det super sødt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

charlottekri

MortilElias2010 skriver:

Åha   Nej der er I sgu nok blevet sat til vægs. En lille vandpistol mod deres våbenlager 

hendes far har udtænkt et bedre system fnis

han vil have et stykke træ til at stå ved døren sammen med et baseballbat, og så kan fyrene ellers få lov til at hive sjoverten frem, lægge den på træet og få et dask af battet, og så må de hjertens gerne gå med tøsen ind på værelset

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

charlottekri skriver:

hendes far har udtænkt et bedre system fnis

han vil have et stykke træ til at stå ved døren sammen med et baseballbat, og så kan fyrene ellers få lov til at hive sjoverten frem, lægge den på træet og få et dask af battet, og så må de hjertens gerne gå med tøsen ind på værelset

Ha ha ha !! 

Anmeld

23. september 2012

Dot D

MortilElias2010 skriver:

Nu tænkte jeg mere på at Taufs lille Elias forsøger at holde og kysse vildtfremmede piger 

Ødet kan godt være vores Elias ikke foretager sig noget kriminelt med kusineprinsessen men det er simpelthen for tæt på familiemæssigt så længe man kan kalde børnene kusine fætre grand osv. 

Men LIGE NU er det super sødt 

Det er nemlig rigtigt sødt i den alder og faktisk også lidt ældre... Synes det er lidt sjovt og sødt, når jeg kan se på Sophie(7år) at hun er vild med en fra klassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.