Mor skal være snigskytte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2012

MortilElias2010

Vi var til familiekomsammen idag på Rømø, Elias har ikke set sin kusine Emma siden de var under et år. Idag står han så på trappen på førstesalen og kigger ned af trappen hvor hun kommer op med sin mor og udbryder: Neej SE en prinsesse!  

Det gik lige i mors hjerte! Hvis han lægger så hårdt ud fra starten, med al den charme så skal jeg lære at ramme  Godt vi flytter ud til masser af plads inden længe, for vi får det da vist brug for det! 

Og en bonusinfo: Min storebrors kone er gravid igen og har termin den 14 marts - på MIN fødselsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Vi var til familiekomsammen idag på Rømø, Elias har ikke set sin kusine Emma siden de var under et år. Idag står han så på trappen på førstesalen og kigger ned af trappen hvor hun kommer op med sin mor og udbryder: Neej SE en prinsesse!  

Det gik lige i mors hjerte! Hvis han lægger så hårdt ud fra starten, med al den charme så skal jeg lære at ramme  Godt vi flytter ud til masser af plads inden længe, for vi får det da vist brug for det! 

Og en bonusinfo: Min storebrors kone er gravid igen og har termin den 14 marts - på MIN fødselsdag 

Nøj en charmetrold
Måske vi skal gå til skydning sammen, hvis vi er ude og handle og Elias går selv hvis han ser en pige så prøver han at holde hende i hånden eller kysse hende :-)

Og stort tillykke med faster rollen :-)

Jeg er lige blevet moster til en kalv som er tre dag gamle og hedder Alfred :-)
Min søster er i lære som landmand og hun er blevet "plejemor" for en lille kalv som har for korte sener på den bagben. Så hun skal gå tur med den ca10 min hver dag:-):-)

Anmeld

23. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her har vi så 2 piger, og kærsten bruger den klassiske med at han da vist heller snart må begynde at tage jagt tegn, så han ka skræmme alle de farlige drenge væk!! 

Men det er da fint at han går efter prinsessen.. Bare uheldigt, hvis han så bliver ved at gå efter kusinen. Men mon ik det ændre sig med aldren vh stine

Anmeld

23. september 2012

PernilleogLouis

MortilElias2010 skriver:

Hvor sødt 

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Nøj en charmetrold
Måske vi skal gå til skydning sammen, hvis vi er ude og handle og Elias går selv hvis han ser en pige så prøver han at holde hende i hånden eller kysse hende :-)

Og stort tillykke med faster rollen :-)

Jeg er lige blevet moster til en kalv som er tre dag gamle og hedder Alfred :-)
Min søster er i lære som landmand og hun er blevet "plejemor" for en lille kalv som har for korte sener på den bagben. Så hun skal gå tur med den ca10 min hver dag:-):-)

Tænk at det vi syntes er IH og ÅH så sødt nu, rent faktisk er pænt kriminelt når de bliver ældre 

Nurh en lille kalve-Alfred. Tillykke med titlen og hvor sødt! Ren Morten Korch-scenarie ser jeg for mig 

Og mange tak, blev så rørt. Men det gør jeg hele tiden! Syntes bare det er fantastisk disse små mirakler. 

Syntes der er babyboom for tiden. Min mands brors kone venter deres tredje til januar. 

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Ja her har vi så 2 piger, og kærsten bruger den klassiske med at han da vist heller snart må begynde at tage jagt tegn, så han ka skræmme alle de farlige drenge væk!! 

Men det er da fint at han går efter prinsessen.. Bare uheldigt, hvis han så bliver ved at gå efter kusinen. Men mon ik det ændre sig med aldren vh stine

Min mand har heldigvis allerede både jagttegn og jagtskab og tror nu også jeg kunne lokke ham med ud i buskadset 

Ha ha ha jo det vil jeg da så inderligt håbe - det er vist en grandkusine men alligevel - vælg UDENFOR familien, tak 

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

Hvor sødt 

Meget  Har aldrig hørt ham sige det før og der er da to piger i dagplejen. Han legede også prinsesse-leg resten af dagen. Alle dukkerne blev til prinsesser. Vi har en dukke vi købte til ham da han var 1 år som ikke rigtig kan bruges til så meget igen da den er fyldt med sand, så den satte vi i gåvognen i sin tid - den står nu som dørstopper i det nye hus, i udestuen og igår da han så den så kiggede han på hende  inde fra stuen og sagde: Nåee prinsesse, hun skal ikke stå alene - så tog han hende op og på vej ind i stuen siger han: nååe Hvor har du været? 

Anmeld

23. september 2012

charlottekri

vi blev også lidt nervøse for nylig, og her tror jeg ikke det hjælper med jagttegnet, desværre...

der var militær øvelse i byen, og der holder en bil ind i gårdspladsen, og maja lusker lige så stille og genert hen og lurer på dem og finder hurtigt ud af at de er ret så flinke.

de kører så ret hurtigt igen, men der bliver ved med at køre militærbiler gennem byen, og hvad gør tøsen??!!

hun stiller sig op ude ved vejen i sin fine nederdel, med hoften skudt ud, hovedet på skrå, et frækt smil og vinker sødt til de forbipasserende soldater  

kunne simpelthen ikke lade være med at grine af hende

Anmeld

23. september 2012

Dot D

MortilElias2010 skriver:

Tænk at det vi syntes er IH og ÅH så sødt nu, rent faktisk er pænt kriminelt når de bliver ældre 

Nurh en lille kalve-Alfred. Tillykke med titlen og hvor sødt! Ren Morten Korch-scenarie ser jeg for mig 

Og mange tak, blev så rørt. Men det gør jeg hele tiden! Syntes bare det er fantastisk disse små mirakler. 

Syntes der er babyboom for tiden. Min mands brors kone venter deres tredje til januar. 

Det er rigtigt sødt og OVERHOVEDET ikke kriminelt 

Fætre og kusiner må gerne være sammen, så lad ham endelig blive i drømmen om den ender med "kusineprinsessen" eller en anden prinsesse

Anmeld

23. september 2012

MortilElias2010

charlottekri skriver:

vi blev også lidt nervøse for nylig, og her tror jeg ikke det hjælper med jagttegnet, desværre...

der var militær øvelse i byen, og der holder en bil ind i gårdspladsen, og maja lusker lige så stille og genert hen og lurer på dem og finder hurtigt ud af at de er ret så flinke.

de kører så ret hurtigt igen, men der bliver ved med at køre militærbiler gennem byen, og hvad gør tøsen??!!

hun stiller sig op ude ved vejen i sin fine nederdel, med hoften skudt ud, hovedet på skrå, et frækt smil og vinker sødt til de forbipasserende soldater  

kunne simpelthen ikke lade være med at grine af hende

Åha   Nej der er I sgu nok blevet sat til vægs. En lille vandpistol mod deres våbenlager 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.