Gravid..Think so.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

IngenKoPåIsen

Ellers er det ganske gratis at aflevere en kop tis ved doktormanden
Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

AnthonsMor

Lad være med at teste her til aften.. HCG tallene er altid lavest om aftenen i starten af en graviditet, så måske får du et falsk negativt resultat.. Og det ved jeg da, at jeg ville blive skide ked af, hvis jeg havde fået et negativt svar dengang jeg testede..

Så vent til i morgen tidlig Og husk at bruge urinen fra første gang du tisser om morgenen

Anmeld

24. september 2012

Camilla <3

Hvor spændende!  

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog endnu en test i forgårs og resultatet var

I= Negativ

Jeg har stadig ikke fået min menstruation eller bare det der ligner skyggen af den! Hvor er det frustrerende  Dag 7 over tiden 

Anmeld

28. september 2012

Snartmortil3

Anonym skriver:

Jeg tror at jeg er gravid..! Og har man prioteret shopping i så høj en grad denne måned at manden vil ligge mærke til at der mangler en 5oer til en test? Jaaaa  Pokkers pokkers og pokkers! Så skal man vente til oktober.. Ih..Øv! Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er,men der er bare den der fornemmelse. Først fornemmelsen,så fik jeg skudt det til side så jeg ikke skænkede det en tanke,og nu.. Ømme babser fik lige min hjerne til at virke..Hvornår skulle jeg have mens? Jeg ved at det var den 21 sidste måned så langt så godt.. Gud hvor belastene at have den fornemmelse og jeg kan ikke gøre en skid ved det før okt!! Brok brok brok jeg ved det 

Du skriver at du ikke ved hvor lang din cyklus er.... Så kan du jo på ingen måde vide at du er gået 7 dage over tid?

Vent nogle dage. Måske er du slet ikke så langt henne i din cyklus som du tror. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.