Flytter aldrig ( thea 4 år )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea er lige blevet 4 år og tænker meget over tingene. Her inden sengetid kommer hun løbende ud til mig, ligger armene om mig og siger " jeg flytter aldrig hjemmefra. Jeg vil bo med jer altid, for jeg vil ik bo alene"  

Syntes det var lidt sødt og sagde ok! Ka være jeg fortryder hvis hun stadig bor hjemme som 30 årie... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Miss Church

StineW79 skriver:

Thea er lige blevet 4 år og tænker meget over tingene. Her inden sengetid kommer hun løbende ud til mig, ligger armene om mig og siger " jeg flytter aldrig hjemmefra. Jeg vil bo med jer altid, for jeg vil ik bo alene"  

Syntes det var lidt sødt og sagde ok! Ka være jeg fortryder hvis hun stadig bor hjemme som 30 årie... Vh stine

Årh hvor dejligt   

Men tror ikke du skal være bekymret - hun ændre nok mening 

Anmeld

22. september 2012

Alexander&Lærke

Ja det er nok  noget af det bedste man kan høre fra sit barn, hvor sødt..... Børn siger det bare lige som det er, her og nu, så skønt.... Men hun ændre nok meningen selv når hun er 30 år...

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Miss Church skriver:

Årh hvor dejligt   

Men tror ikke du skal være bekymret - hun ændre nok mening 

Ja og hun siger bare de bedste ting, så man bliver sådan helt glad indeni! Vh stine

Anmeld

22. september 2012

Miss Church

StineW79 skriver:

Ja og hun siger bare de bedste ting, så man bliver sådan helt glad indeni! Vh stine

Ja det er da lige til at smelte et moder-hjerte 

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Mette&Alexander skriver:

Ja det er nok  noget af det bedste man kan høre fra sit barn, hvor sødt..... Børn siger det bare lige som det er, her og nu, så skønt.... Men hun ændre nok meningen selv når hun er 30 år...

Ellers ska vi vist ud og ha et større hus! Så ku vi lave vores eget lille familie bo fællesskab!!  Vh stine

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Miss Church skriver:

Ja det er da lige til at smelte et moder-hjerte 

Min dejlig, søde datter vh stine

Anmeld

22. september 2012

Alexander&Lærke

StineW79 skriver:

Ellers ska vi vist ud og ha et større hus! Så ku vi lave vores eget lille familie bo fællesskab!!  Vh stine

Ja det kunne man selvfølgelig også overveje...... Men det har i jo også 26 år til at finde, det er da nok muligt....hehe

Anmeld

22. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Nårh hvor sødt det må varme moderhjertet

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Mette&Alexander skriver:

Ja det kunne man selvfølgelig også overveje...... Men det har i jo også 26 år til at finde, det er da nok muligt....hehe

Ku da være lidt hyggeligt vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.