murren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har hele dagen haft sådan nogen mens smerter on off . En del tryggen ned af fra den lille i maven ..
Og nu her til aften er der os kommet kvalme ..
Jeg er 34+5 så håber selvfølgelig ikke der er noget under opsejling endnu ..
Men puha det var sådan min sidste fødsel startede . Mens smerter kvalme dårlig mave tegnblødning og vupti ud kom en baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

B&J

syntes det lyder til baby bore sig godt og grundigt ned og ved at gøre sig klar

for den må da godt blive der inde lidt i nu

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

syntes det lyder til baby bore sig godt og grundigt ned og ved at gøre sig klar

for den må da godt blive der inde lidt i nu

Ja kunne godt tænkes den boret sig ned af. Mærkede nemlig intet til det sidste gang .
Men skal love for at jeg har mærket alt den her graviditet.

Jeg krydser selv for den bliver lidt endnu. I hvertfald et par uger.

Anmeld

22. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja kunne godt tænkes den boret sig ned af. Mærkede nemlig intet til det sidste gang .
Men skal love for at jeg har mærket alt den her graviditet.

Jeg krydser selv for den bliver lidt endnu. I hvertfald et par uger.

man siger jo også de ikke er ens så jeg kryder alt hvad jeg kan for det bare er det og den lille bliver der inde lidt inu

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

TUsindvætatak

man siger jo også de ikke er ens så jeg kryder alt hvad jeg kan for det bare er det og den lille bliver der inde lidt inu

TUsind tak .. husker os noget om at der ikke er så meget aktivitet op til fødslen . Og jeg synes nu der er rigeligt gang i den der inde . Den skubber og masser noget.
Op i ribbenene ..

Anmeld

22. september 2012

B&J

Anonym skriver:

TUsind tak .. husker os noget om at der ikke er så meget aktivitet op til fødslen . Og jeg synes nu der er rigeligt gang i den der inde . Den skubber og masser noget.
Op i ribbenene ..

hihihihi den er ved at lave god plads der inde den graver sig godt til... sikke en bølle

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihihi den er ved at lave god plads der inde den graver sig godt til... sikke en bølle

Hehe Ja Det synes jeg os den er . Det gør da lidt ondt ind imellem ..

Men heller den laver god plads og smutter ud som en mandel end den ikke kan komme ordentlig ned ..

Ja man er vel os ret så nervøs for at føde her 2 gang . puha , ikke flere fødselsberetninger til mig her på baby før jeg selv har født .. av kan ligefrem allerede føle den smerte veer nu engang bare er ..

Anmeld

22. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Hehe Ja Det synes jeg os den er . Det gør da lidt ondt ind imellem ..

Men heller den laver god plads og smutter ud som en mandel end den ikke kan komme ordentlig ned ..

Ja man er vel os ret så nervøs for at føde her 2 gang . puha , ikke flere fødselsberetninger til mig her på baby før jeg selv har født .. av kan ligefrem allerede føle den smerte veer nu engang bare er ..

tror gerne det gør ondt prøvede det slet ikke selv det hele var skønt bare ikke fødsel puhh den var hård, men ja gør det nu gerne igen tror alle frygter de dumme veer for de er ikke sjove men så vidunderligt når det er overstået

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror gerne det gør ondt prøvede det slet ikke selv det hele var skønt bare ikke fødsel puhh den var hård, men ja gør det nu gerne igen tror alle frygter de dumme veer for de er ikke sjove men så vidunderligt når det er overstået

Ja netop man gør det gerne igen og igen og igen og Ja nogen igen .

men ja Det er nok helt naturligt at være nervøs ..<3

Anmeld

22. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja netop man gør det gerne igen og igen og igen og Ja nogen igen .

men ja Det er nok helt naturligt at være nervøs ..<3

Ellers sker der jo ikke noget ved at ringe til FG og få en snak med dem..trolden må trods alt godt blive derinde lidt endnu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.