Hvornår voksede jeres maver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle !

Jeg er Anonym da jeg endnu ikke er klar til at springe ud som gravid..
selvom det måske snart ikke kan skjules længere

Jeg er nemlig kun 6+0 og skal først skannes på torsdag. og før det vil jeg ikke afsløre vores lille hemmelighed.

Men problemet er nu at jeg allerede kan se forskel på min mave den er helt hård, hele dagen, ikke kun aftenen. og jeg kan simpelthen ikke have mine jeans på med mindre det er helt lavtaljet :s
Derfor vil jeg gerne vide hvornår i begyndte at vokse ?
det er lige før jeg er bange for at der er to

Det er første gang jeg er gravid, skal nok lige med

glæder mig til at høre fra jer

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

mortilnoahogmelina

Første gang voksede min mave først 23-25 uge . Skiftede til graviditets tøj i uge 25.
Her anden gang har jeg kun være i uge 17 da jeg ikke længere kunne skjule det . Er nu 34+ og min mave er tydlig større end første graviditet .

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Første gang voksede min mave først 23-25 uge . Skiftede til graviditets tøj i uge 25.
Her anden gang har jeg kun være i uge 17 da jeg ikke længere kunne skjule det . Er nu 34+ og min mave er tydlig større end første graviditet .

hold da op, det var godt nok sent det å da have været ret så nemt så, M.H.T tøj

Anmeld

22. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej Alle !

Jeg er nemlig kun 6+0 og skal først skannes på torsdag. og før det vil jeg ikke afsløre vores lille hemmelighed.

Men problemet er nu at jeg allerede kan se forskel på min mave den er helt hård, hele dagen, ikke kun aftenen. og jeg kan simpelthen ikke have mine jeans på med mindre det er helt lavtaljet :s

kram

Først vil jeg lige sige mange gange tillykke med graviditeten  Hvor er det dejligt! 

Jeg er gravid med tvillinger og maven begyndte at vokse omkring uge 10. Er i dag 13+5 og kan ikke være i mine cowboybukser. Maven er helt kuglerund og hård. 

Er spændt på at se hvem du er og om der er tvillinger derinde 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Først vil jeg lige sige mange gange tillykke med graviditeten  Hvor er det dejligt! 

Jeg er gravid med tvillinger og maven begyndte at vokse omkring uge 10. Er i dag 13+5 og kan ikke være i mine cowboybukser. Maven er helt kuglerund og hård. 

Er spændt på at se hvem du er og om der er tvillinger derinde 

Mange tak og selv tillykke

jeg glæder mig godt nok også til at se hvor mange der er derinde
der er både tvillinger og trillinger i familien :O

Tak for dit svar håber også den kan blive i ro nogle uger til, den burde jo ikke vokse endnu :/

du kan tro jeg glæder mig til at komme ud med det også

Anmeld

22. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Mange tak og selv tillykke

jeg glæder mig godt nok også til at se hvor mange der er derinde
der er både tvillinger og trillinger i familien :O

Tak for dit svar håber også den kan blive i ro nogle uger til, den burde jo ikke vokse endnu :/

du kan tro jeg glæder mig til at komme ud med det også

Ej hvor spændende! 

Vi har ingen tvillinger i vores familie, så det kom lidt som et chok for os  Men vi glæder os 

Jeg var meget oppustet helt fra uge 5. Men det var kun om aftenen. Men understellet er jo også allerede i fuld gang, så det er jo ikke så underligt, hvis man synes man kan mærke forskel

Anmeld

23. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Hej Alle !

kram

jeg synes først at maven voksede ved 12 uge. Men var meget oppustet om aftenen før, så der var stor forskel på min mave fra morgen til aften.

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej Alle !

kram

jeg var en af de "heldige"..

jeg begyndte først rigtigt at vokse omkring de 18-20 uger.. men havde os så meget kvalme og opkast fra 7+ at jeg tabte mig 7 kilo inden jeg nåede 12 uge..  

den dag idag er jeg ikke voldsom stor eller besværet i forhold til jeg har termin om under 3 uger..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.