2. sa siden juli. inkl update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

henh01

Anonym skriver:

åh bliver i tvivl nu. har ikke blødt siden i morges?? bløder man i perioder når man har en sa???

prøv at ring til vagtlægen og hør om du kan komme til en scanning? Du må forklarer ham at du ikke har haft ondt, at der ikke har været klumper og at du rent psykisk har brug for en afklaring. Måske er du heldig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

prøv at ring til vagtlægen og hør om du kan komme til en scanning? Du må forklarer ham at du ikke har haft ondt, at der ikke har været klumper og at du rent psykisk har brug for en afklaring. Måske er du heldig.

ja måske skulle jeg prøve... lød bare bestemt ikke som om han mente der var behov for en scanning....

Anmeld

22. september 2012

henh01

Anonym skriver:

ja måske skulle jeg prøve... lød bare bestemt ikke som om han mente der var behov for en scanning....

hvornår er det ligitimt at ringe til afsnit for gravide?

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvornår er det ligitimt at ringe til afsnit for gravide?

jeg aner det ikke. men det er vel mest hvis der er en chance for at baby kan overleve eller at man virkelog har mange smerter måske.

Anmeld

22. september 2012

henh01

Anonym skriver:

jeg aner det ikke. men det er vel mest hvis der er en chance for at baby kan overleve eller at man virkelog har mange smerter måske.

jeg ved det desværre heller ikke. Men jeg synes da bestemt du skal prøve at ringe til vagtlægen igen og hører ad.

Anmeld

22. september 2012

henh01

noget nyt?

Anmeld

22. september 2012

modesty

Anonym skriver:

åh bliver i tvivl nu. har ikke blødt siden i morges?? bløder man i perioder når man har en sa???

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægevagten igen. Alternativt ringe til hospitalet. Hellere ringe en gang for lidt end en gang for meget!

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Ikke noget nyt. ved 2. opkald fik jeg igen af vide at jeg måtte kontakte min læge på mandag.. Øvøv. så jeg må bare vente.

Har ikke blødt siden lørdag morgen, har hverken set blod eller klumper. Har ikke haft smerter. Her til morgen havde jeg minimal pletblødning med gammelt blod. Jeg krydser fingre for at baby stadig lever. Håber at jeg kan få en scanning mandag.!!!!!!!

Anmeld

23. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

7+5 i dag. styrtbløder...

lægevagten vil ikke se på mig, han siger det ikke er nødvendigt med udskrab..

så hjerteblink i mandags.

havde en sa/bio i juli.. tidligt.

livet er fucking uretfærdigt.

De er simpelthen så ufølsomme nogle gange de læger, vi er patienter ikke mennesker og det er bare ikke iorden at de glemmer hvad det er for et fag de har med at gøre, altså menneskefaget...

Men han har jo ret, det er bare trist at det skal være rigtigt det han siger.... 

Op med humøret, selvom det er svært!

Anmeld

23. september 2012

FruStolpe

Jeg synes det er positivt at du ikke har blødt siden i går morges.

Du kan jo godt få en form for mens når du er ca 8+0 det er jo der den normalt ville ha været der.

Jeg  alt hvad jeg kan, og håber du vil opdaterer os i morgen når du har snakket med din egen læge

Stort  (fra en der også bløde i starten af graviditeten, og nu har en datter på 2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.