2. sa siden juli. inkl update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Anonym trådstarter

7+5 i dag. styrtbløder...

lægevagten vil ikke se på mig, han siger det ikke er nødvendigt med udskrab..

så hjerteblink i mandags.

havde en sa/bio i juli.. tidligt.

livet er fucking uretfærdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

UnderCover37

Livet ér fucking uetfærdigt når man står der hvor du er lige nu 

Om du ender med en udskrabning eller ej, skal ikke være op til vagtlægen men din egen læge på mandag...

Hvis du oplever voldsomme smerter synes jeg dog du skal ringe igen eller kontakte skadestuen da du skal smertedækkes ordentligt!!

Stort herfra

Anmeld

22. september 2012

sandramor

åårrrrrh altså

den der situation har jeg også stået i et par gange og JAAA så er livet fanme uretfærdigt!!!!!!..... føler så meget med dig.......

sender dig en masse tanker og et stort

Anmeld

22. september 2012

MyLove E

Kender alt til hvordan du har det. Fra marts til september 2010 var jeg gravid tre gange. Den sidste blev heldigvis og i dag er han en skøn dreng på 16 mdr:-)

Krydser finger for at i også snart får et dejligt barn:-)
Men det er hårdt. Du må gerne skrive privat til mig hvis du har brug for det:-)

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

7+5 i dag. styrtbløder...

lægevagten vil ikke se på mig, han siger det ikke er nødvendigt med udskrab..

så hjerteblink i mandags.

havde en sa/bio i juli.. tidligt.

livet er fucking uretfærdigt.

årh
ja du har ret, livet er skide uretfærdigt og det slet ikke fair det du oplever!

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

tak for jerrs svar. jeg bløder som en mens men ingen klumper eller smerter, bare sindssyg kvalme. nok fordi jeg er trist. 

Anmeld

22. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

tak for jerrs svar. jeg bløder som en mens men ingen klumper eller smerter, bare sindssyg kvalme. nok fordi jeg er trist. 

Stooort trøstekram.

Det er ikke spor sjovt at gå igennem, så alle mine tanker går til dig.

Giv din krop lidt tid til at komme sig (og dig selv) og prøv så igen.

Det er da godt du ikke er længere henne, så kroppen selv kan klare tingene.

Men hårdt er det, og man bliver bare så ked.

1000 knus
Sussie

Anmeld

22. september 2012

LMX

Årh nej  Føler med dig!

Lidt skræmmende at du ikke bliver tilbudt en scanning eller noget? Det gør mig sgu lidt sur.

Jeg har selv blødt i stride strømme siden uge 6. og indtil uge 18ca. og hver eneste gang jeg kontaktede eminens klinikken på OUH Svendborg fik jeg fat i de sødeste læger og sygeplejersker og blev scannet HVER eneste gang.

Jeg er altså stadig gravid. Er du sikker på at det er en abort der er igang? Vil ikke give dig falske forhåbninger, men ved abort kommer der meget væv med ud i form af klumper og blødningen er meget voldsom. Ikke kun som mens lign. blødning.

Uanset hvad så skal du ha et stort

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Årh nej  Føler med dig!

Lidt skræmmende at du ikke bliver tilbudt en scanning eller noget? Det gør mig sgu lidt sur.

Jeg har selv blødt i stride strømme siden uge 6. og indtil uge 18ca. og hver eneste gang jeg kontaktede eminens klinikken på OUH Svendborg fik jeg fat i de sødeste læger og sygeplejersker og blev scannet HVER eneste gang.

Jeg er altså stadig gravid. Er du sikker på at det er en abort der er igang? Vil ikke give dig falske forhåbninger, men ved abort kommer der meget væv med ud i form af klumper og blødningen er meget voldsom. Ikke kun som mens lign. blødning.

Uanset hvad så skal du ha et stort

jg ved ikke om det er en abort... gik jeg bare ud fra og min kæreste ringede til vagtlægen som sagde at det lød som en abort. og at jeg skulle kontakte min læge på mandag. jeg har ikke smerter men en murrende fornemmelse som når jeg får mit lort!!! 

jeg tror bare ikke at det er så akut. jeg mener hvis det er en abort kan min krop jo elv klare det. også er det jo bare psyken der er problemet.. og det har sygehuset sikkert ikke ressourcer til at tænke over......

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

åh bliver i tvivl nu. har ikke blødt siden i morges?? bløder man i perioder når man har en sa???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.