Mine forældre ved godt at vi er i gang med pb, men det gør mine svigerforældre ikke. Når vi så bliver gravide vil vi meget gerne fortælle det på en sød og sjov måde til både mine og hans forældre.
Vi har tænkt lidt på en kurv til dem hver, med et billede af graviditetstesten, en sut, bodystocking, en ramme med et hjemmelavet digt om nyheden, osv.
Har i nogle andre forslag til hvordan man kan gøre det? 
Til min søster havde vi lavet en invitation, som hun fik i gave til sin fødselsdag. Vi havde skrevet: " Kære moster, vil du komme til min fødselsdag lørdag d. 30/3-13 kl. 00-24 på Regionshospital Randers. Kærlig hilsen din kommende nevø/niece"
Til min mor, havde vi købt et lille æbletræ, som vi havde bundet sutter og sløjfer i i neutrale farver.. Tanken var så, at træet kunne vokse op sammen med det kommende barnebarn (:
Til mine svigerforældre gav vi en opskrift til et svøb og en pose med garn. Vi spurgte så svigermor, om hun ville strikke "noget" for os, og at det ikke hastede, for det skulle først bruges til foråret.. Da hun så åbnede opskriften forstod hun, at hun skulle være farmor!
Til min svigerinde sendte vi en sut med posten, hvorpå der stod "Fasters Guldklump". Der var ikke andet i brevet 
Min far vil altid gerne vise billeder, så vi sagde, at vi havde fået taget nogle billeder, om han ville se dem.. Og viste så billeder fra NF.
Til min mormor og moster, fortalte vi det gennem en gave til hendes fødselsdag indeholdende en babyolie og en billedbog..
Her var da lidt inspiration..