Hvordan fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Mine forældre ved godt at vi er i gang med pb, men det gør mine svigerforældre ikke. Når vi så bliver gravide vil vi meget gerne fortælle det på en sød og sjov måde til både mine og hans forældre. 

Vi har tænkt lidt på en kurv til dem hver, med et billede af graviditetstesten, en sut, bodystocking, en ramme med et hjemmelavet digt om nyheden, osv. 

Har i nogle andre forslag til hvordan man kan gøre det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

havana

Anonym skriver:

Mine forældre ved godt at vi er i gang med pb, men det gør mine svigerforældre ikke. Når vi så bliver gravide vil vi meget gerne fortælle det på en sød og sjov måde til både mine og hans forældre. 

Vi har tænkt lidt på en kurv til dem hver, med et billede af graviditetstesten, en sut, bodystocking, en ramme med et hjemmelavet digt om nyheden, osv. 

Vi købte en bluse til vores datter, hvor der står: Oops they did it again, im going to be a bigsister

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Det er også en sød måde :-) 

Er der ikke andre der har nogle søde og sjove idéer ? 

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

sidst da jeg var gravid - havde vi købt en sut og en bagde ting hvor der stod: verdens bedste morfar. det gav vi så til min far
den her gang tror jeg bare vi siger det, uden så mange dikkedare

Anmeld

22. september 2012

th

Anonym skriver:

vi skrev et kort hvor der stod.

Kære Mormor og Morfar jeg haber meget at i vil komme til min fødselsdag ca. den 4 juli.

hilsen jeres barnebarn

Anmeld

22. september 2012

TR

Anonym skriver:

- vi købt en bette baby dukke og pakkede ind , til mine svigerforældre .. Til mine forældre fik det gravidtetstesten 

Anmeld

22. september 2012

M (:

Til min søster havde vi lavet en invitation, som hun fik i gave til sin fødselsdag. Vi havde skrevet: " Kære moster, vil du komme til min fødselsdag lørdag d. 30/3-13 kl. 00-24 på Regionshospital Randers. Kærlig hilsen din kommende nevø/niece"

Til min mor, havde vi købt et lille æbletræ, som vi havde bundet sutter og sløjfer i i neutrale farver.. Tanken var så, at træet kunne vokse op sammen med det kommende barnebarn (:

Til mine svigerforældre gav vi en opskrift til et svøb og en pose med garn. Vi spurgte så svigermor, om hun ville strikke "noget" for os, og at det ikke hastede, for det skulle først bruges til foråret.. Da hun så åbnede opskriften forstod hun, at hun skulle være farmor! 

Til min svigerinde sendte vi en sut med posten, hvorpå der stod "Fasters Guldklump". Der var ikke andet i brevet

Min far vil altid gerne vise billeder, så vi sagde, at vi havde fået taget nogle billeder, om han ville se dem.. Og viste så billeder fra NF.

Til min mormor og moster, fortalte vi det gennem en gave til hendes fødselsdag indeholdende en babyolie og en billedbog.. 

Her var da lidt inspiration.. 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Dejligt med lidt inspiration :-) 

Når jeg bliver gravid vil vi gerne sige det på samme måde til hans og mine forældre. Så tror det bliver den der kurv med nogle ting i. 

Til min søster tror jeg at jeg lige skal tænke over hvad det skal være. Hun har længe spurgt om hvornår hun skulle være moster, så tror jeg vil give hende et eller andet der siger "så skete det endelig" 

Anmeld

22. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Dejligt med lidt inspiration :-) 

Når jeg bliver gravid vil vi gerne sige det på samme måde til hans og mine forældre. Så tror det bliver den der kurv med nogle ting i. 

Til min søster tror jeg at jeg lige skal tænke over hvad det skal være. Hun har længe spurgt om hvornår hun skulle være moster, så tror jeg vil give hende et eller andet der siger "så skete det endelig" 

Hm, vi synes det var sjovt at sige det forskelligt, fordi de har forskellige interesser, og dermed synes vi, at det blev mere personligt..

Grunden til at vi gav min søster kortet i "fødselsdagsgave" var, at hun en måneds tid forinden havde sagt, at det eneste hun ønskede sig til sin fødselsdag var at blive moster - så det fik hun! 

Anmeld

22. september 2012

5timesacharm..right?

vi prøver også at blive gravide.. og jeg spekulere rigtig meget på hvordan vi skal fortælle det til forældre og svigerforældre

så rart med lidt fifs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.