Han skriger og skriger og skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Min søn vil bare ikke sove i sin seng og skriger højlydt og kan bare blive ved og ved. Det er ikke til at holde ud. det tager halvanden time t putte ham. Hvad skal jeg dog snart gøre. Vi har putte ritual og gør det samme hver aften. Og går over og ligger ham ned hver tredie minut og han skriger lige med der samme igen, og holder først op når han har skreget sig isøvn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

raca

finder du det rimligt for din søn at han hver aften falder i søvn forde han er udmattet af gråd?

hvor gammel er dit barn?

hvorfor skal han falde i søvn alene

Anmeld

21. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Min søn vil bare ikke sove i sin seng og skriger højlydt og kan bare blive ved og ved. Det er ikke til at holde ud. det tager halvanden time t putte ham. Hvad skal jeg dog snart gøre. Vi har putte ritual og gør det samme hver aften. Og går over og ligger ham ned hver tredie minut og han skriger lige med der samme igen, og holder først op når han har skreget sig isøvn 

Hvor gammel er han? Hvor længe har det stået på? Er det både dag og nat? Har I fået tjekket hans øre? Sover han på eget værelse eller I jeres soveværelse?

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

finder du det rimligt for din søn at han hver aften falder i søvn forde han er udmattet af gråd?

hvor gammel er dit barn?

hvorfor skal han falde i søvn alene

Nej det gør jeg bestemt ikke, netop derfor det er så frustrerende.

Han er halvandet.

Han falder ikke i søvn alene, jeg ligger lige ved siden af i min seng, hans seng står ved siden af vores. Og går op og putter dynen om ham og samler hans sut op mange mange mange gange.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Hvor gammel er han? Hvor længe har det stået på? Er det både dag og nat? Har I fået tjekket hans øre? Sover han på eget værelse eller I jeres soveværelse?

Han er halvandet, det har stået på 14 dage og han sover i vores værelse.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Kun når han skal sove for natten, middagsluren går meget nemmere.

Han skal til ørelæge næste uge. Han har haft mange problemer med ørene, men han har aldrig været så ked af at skulle i seng om aftenen som han er for tiden.

Anmeld

21. september 2012

Mussen2

Hvis han er rask og tilpas ellers. Altså ikke syg, tænder ondt i ører etc.

Så ville jeg forsøge at accepterer, at det er en fase. Er der sket noget i hans liv? Måske bare en udviklingsfase, som de jo stadig gennemgår. Ja det er mega frustrerende, men jeg synes det er nemmere at komme igennem hvis man ved det får over igen fordi det er en fase.

Anmeld

21. september 2012

Mother-love

Jeg tænker at det måske kan være det sidste tigerspring? For isabella var ligesådan her da hun var i det andet sidste tigerspring og det stod på i tre uger. Så jeg vil sige det eneste der er at gøre er at holde ud selvom det er hårdt.

Anmeld

21. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Kun når han skal sove for natten, middagsluren går meget nemmere.

Han skal til ørelæge næste uge. Han har haft mange problemer med ørene, men han har aldrig været så ked af at skulle i seng om aftenen som han er for tiden.

Har du prøvet at tage ham over i jeres seng? Det kan være at han er inde i en periode hvor han har brug for lidt ekstra tryghed..

Anmeld

21. september 2012

SukkerDronning

Det er rigtig svært, at komme med råd, når man ikke har set det.

Men jeg tænker, du kan vel høre og mærke på ham, om det er fordi han har ondt, syntes det er uretfærdigt at han skal sove og ikke må lege mere eller om det er blevet en leg for ham, at du skal op og give ham sut og putte ham igen og igen etc.?

Det ligger da lige til højre benet, at tro det er han øre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.