Fødselsberetning og lidt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

babymus77

Smukke billeder af dine børn!! Stort tillykke med den lille ny;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bom skriver:

Øv øv hvor er det surt for dig, nu du også gerne ville føde selv..

Jeg blev faktisk også dårlig da jeg fik epi, og da jeg fik spinal blokaden på OP blev det meget værre, der faldt mit bt til 40/60, husker ikke at de spurgte mig om jeg kunne mærke at de nev i min mave, det har kæresten fortalt..

Tror du at det ville have ændret på udfaldet af din fødsel hvis du ikke havde fået epi??

Vil sige at hvis du ik ku tåle den første gang, er chancen for at du heller ik ka tåle den anden gang, nok ret stor! Første gang fik jeg aks, brækkede mig i stride strømme hele natten, lav puls og glemte at trække vejret osv, fordi jeg ik ku tåle morfinen. Her anden gang sku jeg ha en epi, fordi jeg har forhøjet blodtryg. Fik at vide at jeg nok sku forvente lidt bivirkninger, fordi der er morfin i en epi.

Fik lidt blodtrygs fald, ryste ture, feber på 39.8, og var meget tørstig osv. Fik lov til at føde selv, fordi baby var upåvirket af at jeg havde det dårligt, men de var ved at snakke ks. Det blev dog afmeldt da baby på det tidspunkt var så langt nede.

Vil sige at begge mine fødsler har været fantastiske oplevelser og sku jeg nogensinde vælge at få et barn mere, ville jeg ik ku vælge mellem de 2!! Ka dog sige, at jeg rent fysisk kom mig hurtiger efter mit kejsersnit! Vh stine

Anmeld

22. september 2012

Zelinasmor

HOLD NU OP HVOR ER HAN SMUK! 

Sikke en fødsel. Men heldigvis er i begge okay. Det er jo det vigtigste.

Smuk beretning og utrolig flotte billeder.

Anmeld

22. september 2012

Stivdie

Rikke S skriver:

D

Tak, og ja, han er bare så dejlig.. er helt forelsket i ham .

Hver gang han er blevet mæt, ligger han bare ved brystet og smiler og prutter i søvne . Han er helt vidunderlig, og jeg er utrolig lykkelig .

Det lyder altså også helt fantastisk!
Det er præcis derfor jeg blev medlem herinde Pludselig lyde det ikke så skræmmende, men faktisk ret hyggeligt at skulle være mor! Kunne da godt være at det der projekt baby snart skulle skydes igang...

Anmeld

22. september 2012

Rikke S

StineW79 skriver:

Vil sige at hvis du ik ku tåle den første gang, er chancen for at du heller ik ka tåle den anden gang, nok ret stor! Første gang fik jeg aks, brækkede mig i stride strømme hele natten, lav puls og glemte at trække vejret osv, fordi jeg ik ku tåle morfinen. Her anden gang sku jeg ha en epi, fordi jeg har forhøjet blodtryg. Fik at vide at jeg nok sku forvente lidt bivirkninger, fordi der er morfin i en epi.

Fik lidt blodtrygs fald, ryste ture, feber på 39.8, og var meget tørstig osv. Fik lov til at føde selv, fordi baby var upåvirket af at jeg havde det dårligt, men de var ved at snakke ks. Det blev dog afmeldt da baby på det tidspunkt var så langt nede.

Vil sige at begge mine fødsler har været fantastiske oplevelser og sku jeg nogensinde vælge at få et barn mere, ville jeg ik ku vælge mellem de 2!! Ka dog sige, at jeg rent fysisk kom mig hurtiger efter mit kejsersnit! Vh stine

Jeg fik det ligesådan af morfinen (bræk, hede- og rysteture og vildt tørstig) har dog normalt et fint blodtryk, også under graviditeterne.

Ja, chancen for at jeg ikke tålte epi. var stor, men det var jo for, at de hurtigt kunne få ham ud ved ks. På den anden side, havde jeg måske født normalt, hvis de ikke havde givet mig den, for så var jeg sandsynligvis ikke blevet dårlig. Men det gik nemt, hurtigt og smertefrit, da først jeg lå "på bordet", og det er nogle utrolig dejlige mennesker der arbejder på RAS. Jeg fik tilknyttet samme sygeplejerske, som da jeg fødte Noah, og hun var/er bare super sød. Så bortset fra, at jeg aldrig vil opleve at føde et barn helt selv, har det været 2 gode oplevelser at føde i Roskilde. Evtuelle kommende børn, skal helt klart også fødes på RAS .

Anmeld

22. september 2012

Rikke S

xoxotasha skriver:

HOLD NU OP HVOR ER HAN SMUK! 

Sikke en fødsel. Men heldigvis er i begge okay. Det er jo det vigtigste.

Smuk beretning og utrolig flotte billeder.

1000 tak

Anmeld

22. september 2012

Rikke S

Stivdie skriver:

Det lyder altså også helt fantastisk!
Det er præcis derfor jeg blev medlem herinde Pludselig lyde det ikke så skræmmende, men faktisk ret hyggeligt at skulle være mor! Kunne da godt være at det der projekt baby snart skulle skydes igang...

Du skal bare komme i gang, hvis tid, lyst og overskud er til det . Det er det største i hele verden, at blive mor. Og det blev ikke mindre fantastisk 2. gang .

Anmeld

22. september 2012

Rikke S

Rikke S skriver:

Jeg fik det ligesådan af morfinen (bræk, hede- og rysteture og vildt tørstig) har dog normalt et fint blodtryk, også under graviditeterne.

Ja, chancen for at jeg ikke tålte epi. var stor, men det var jo for, at de hurtigt kunne få ham ud ved ks. På den anden side, havde jeg måske født normalt, hvis de ikke havde givet mig den, for så var jeg sandsynligvis ikke blevet dårlig. Men det gik nemt, hurtigt og smertefrit, da først jeg lå "på bordet", og det er nogle utrolig dejlige mennesker der arbejder på RAS. Jeg fik tilknyttet samme sygeplejerske, som da jeg fødte Noah, og hun var/er bare super sød. Så bortset fra, at jeg aldrig vil opleve at føde et barn helt selv, har det været 2 gode oplevelser at føde i Roskilde. Evtuelle kommende børn, skal helt klart også fødes på RAS .

Jeg er også kommet mig rigtig hurtigt oven på ks begge gange. Efter nogle timer har jeg gået næsten normalt og efter nogle dage, har jeg været hjemme igen og lave mad, gøre lidt rent (min mand klarer heldigvis støvsugning og hænge tøj til tørre, mens jeg sætter vask og opvask over og tørrer lidt støv af), lufte hund og alle de ting jeg normalt laver - dog uden fysisk træning i den første måned (det bliver kun til gåture og det der sker bag nedrullede gardiner ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.