Bom skriver:
Øv øv hvor er det surt for dig, nu du også gerne ville føde selv.. 
Jeg blev faktisk også dårlig da jeg fik epi, og da jeg fik spinal blokaden på OP blev det meget værre, der faldt mit bt til 40/60, husker ikke at de spurgte mig om jeg kunne mærke at de nev i min mave, det har kæresten fortalt..
Tror du at det ville have ændret på udfaldet af din fødsel hvis du ikke havde fået epi??
Vil sige at hvis du ik ku tåle den første gang, er chancen for at du heller ik ka tåle den anden gang, nok ret stor! Første gang fik jeg aks, brækkede mig i stride strømme hele natten, lav puls og glemte at trække vejret osv, fordi jeg ik ku tåle morfinen. Her anden gang sku jeg ha en epi, fordi jeg har forhøjet blodtryg. Fik at vide at jeg nok sku forvente lidt bivirkninger, fordi der er morfin i en epi.
Fik lidt blodtrygs fald, ryste ture, feber på 39.8, og var meget tørstig osv. Fik lov til at føde selv, fordi baby var upåvirket af at jeg havde det dårligt, men de var ved at snakke ks. Det blev dog afmeldt da baby på det tidspunkt var så langt nede.
Vil sige at begge mine fødsler har været fantastiske oplevelser og sku jeg nogensinde vælge at få et barn mere, ville jeg ik ku vælge mellem de 2!! Ka dog sige, at jeg rent fysisk kom mig hurtiger efter mit kejsersnit! Vh stine
Anmeld