Tålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Nu har jeg simpelthen ikke tålmodighed længere. 

Jeg har mega ømme bryster, jeg er træt, jeg har en underlig smerte/kilden i mit underliv + at når jeg forsigtigt trykker ned ved mit underliv på huden under navlen føles det anderledes og nu er jeg begyndt at nyse hele tiden? 

Jeg testede i går, fordi jeg ikke havde tålmodighed længere (var kun 2+3 i går) så selvfølgelig var den negativ.. 

Er der stadig en chance for at jeg kan være gravid i denne cyklus? Jeg føler mig virkelig gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hejsa. 

Nu har jeg simpelthen ikke tålmodighed længere. 

Jeg har mega ømme bryster, jeg er træt, jeg har en underlig smerte/kilden i mit underliv + at når jeg forsigtigt trykker ned ved mit underliv på huden under navlen føles det anderledes og nu er jeg begyndt at nyse hele tiden? 

Jeg testede i går, fordi jeg ikke havde tålmodighed længere (var kun 2+3 i går) så selvfølgelig var den negativ.. 

Er der stadig en chance for at jeg kan være gravid i denne cyklus? Jeg føler mig virkelig gravid!

ja selvfølgelig er der da det? uanset om du er gravid eller ej ville den jo ikke være positiv når du kun er 2+3 - der er du jo dårlig nok nået at blive gravid

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Okay. heldigvis da. Tænkte nok at der stadig var chancer.. 

Jeg har bare snart ikke tålmodighed mere. Jeg vil gerne VIDE NU OM JEG ER GRAVID! og der er 9 dage til forventet mens. :-( 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Er det et graviditetstegn at nyse oftere? 

Anmeld

21. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Er det et graviditetstegn at nyse oftere? 

Nej det har jeg aldrig hørt om før (: men ja selvf. Er der en chance .. Jeg testede hver dag op til forventet mens, og efter, der var ikke to streger før 5+2 (:  brug en clear blue når du når dertil så får man hurtigt og præcis svar 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber bare ikke min mens kommer.. 

Anmeld

21. september 2012

Tøs85

Kender godt det med at man bare ikke kan vente, men synes du skal have et lille projekt i de næste 2 uger, for så går tiden MEGET hurtigere..! Kan du ikke finde noget andet at gå op i? så blir du heller ikke så skuffet hvis det viser sig du ikke er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.