Har stukket et familie medlem, har jeg gjort det rigtige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

tak, han er min fætter og jeg elsker ham men synes der er grænser for hvad man skal sidde og sige på facebook

Lige præcis og derfor super godt di hjalp med denne grænse;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

wamse

Du har da selvfølgelig gjort det rigtige, og skulle han ende på den lukkede igen, så er det fordi han er syg, og har brug for hjælp. Man ville jo heller ikke lade en mand, med et brækket ben bare ligge på gaden

Jeg synes bestemt ikke, at du har stukket ham, du har tværtimod lavet en omsorgsfuld handling

At være pårørende eller være psykisk syg er bestemt ikke let.

Anmeld

22. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har en fætter der er psykisk syg og i starten da sygdommen brød frem var indlagt på psykiatrisk afd. Det er ca 2-3 år siden, han har egentlig haft det fint og fået piller. Han er så flyttet hjemmefra her for 14 dage siden også laver han en masse video blogs på FB hvor han sidder i en video og siger at hvorfor politiet ikke kommer og sætter ham i fængsel for han er pædofil og har arbejdet med døde mennesker!!!  

Jeg skyndte mig at ringe til min moster at sige det og hun ville straks tage sig af det, ved godt jeg stak ham men har jeg gjort det rigtige? det mener jeg selv jeg gjorde da jeg ikke synes pædofili er noget man spøger med!!

Knus

pædofil og arbejder med døde mennesker??................. tror du ikke han mener "nekrofil"??? altså sex med døde???...... eller er den sidste info, jo lidt overflødig????

Anmeld

22. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har en fætter der er psykisk syg og i starten da sygdommen brød frem var indlagt på psykiatrisk afd. Det er ca 2-3 år siden, han har egentlig haft det fint og fået piller. Han er så flyttet hjemmefra her for 14 dage siden også laver han en masse video blogs på FB hvor han sidder i en video og siger at hvorfor politiet ikke kommer og sætter ham i fængsel for han er pædofil og har arbejdet med døde mennesker!!!  

Jeg skyndte mig at ringe til min moster at sige det og hun ville straks tage sig af det, ved godt jeg stak ham men har jeg gjort det rigtige? det mener jeg selv jeg gjorde da jeg ikke synes pædofili er noget man spøger med!!

Knus

Jeg synes da bestemt ikke du har stukket ham.
Han er psykisk syg, og det lader til at han slet ikke kan håndtere medicineringen af sig selv.

Du gør jo dig selv til hans fjende ved at bruge det udtryk, og det er du jo ikke. Du drager omsorg for at han får hjælp, og det er ikke at stikke nogen...overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2012

Miss Kat

Jeg synes nu heller ikke, du har stukket ham. Det er trods alt bare hans mor, som da må være den i verden, der bekymrer sig allermest om ham og handler mest korrekt ud fra hvad der mest hensigtsmæssigt i hans situation.

Jeg troede først, du mente, du havde stukket ham over for politiet eller noget i den retning, og dét ville jeg synes, var at gå for langt (i første omgang i hvert fald), da han jo netop er psykisk syg og nok mere end noget som helst andet har brug for hjælp...

I mine øjne gjorde du det mest hensynsfulde over for ham og familien. 

Anmeld

22. september 2012

Mille82

Stikkere var noget der fandtes under 2 verdenskrig.. Du har pga bekymring, OMSORGSFULDT gjort din fætters mor opmærksom på at han har det dårligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.