Har stukket et familie medlem, har jeg gjort det rigtige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har en fætter der er psykisk syg og i starten da sygdommen brød frem var indlagt på psykiatrisk afd. Det er ca 2-3 år siden, han har egentlig haft det fint og fået piller. Han er så flyttet hjemmefra her for 14 dage siden også laver han en masse video blogs på FB hvor han sidder i en video og siger at hvorfor politiet ikke kommer og sætter ham i fængsel for han er pædofil og har arbejdet med døde mennesker!!!  

Jeg skyndte mig at ringe til min moster at sige det og hun ville straks tage sig af det, ved godt jeg stak ham men har jeg gjort det rigtige? det mener jeg selv jeg gjorde da jeg ikke synes pædofili er noget man spøger med!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har en fætter der er psykisk syg og i starten da sygdommen brød frem var indlagt på psykiatrisk afd. Det er ca 2-3 år siden, han har egentlig haft det fint og fået piller. Han er så flyttet hjemmefra her for 14 dage siden også laver han en masse video blogs på FB hvor han sidder i en video og siger at hvorfor politiet ikke kommer og sætter ham i fængsel for han er pædofil og har arbejdet med døde mennesker!!!  

Jeg skyndte mig at ringe til min moster at sige det og hun ville straks tage sig af det, ved godt jeg stak ham men har jeg gjort det rigtige? det mener jeg selv jeg gjorde da jeg ikke synes pædofili er noget man spøger med!!

Knus

Du gjorde det helt rigtige!!
Selv om han ikke har gjort noget af det, han fortæller om, så tror jeg at det er et udtryk for, at han er ved at køre af sporet og har brug for hjælp.
Hvis ikke det var dig der reagerede, så var der nok en anden af dem han kender på fb, der gjorde! Jeg ville i hvert fald helt sikkert reagere på sådan nogle videoer!

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Du gjorde det helt rigtige!!
Selv om han ikke har gjort noget af det, han fortæller om, så tror jeg at det er et udtryk for, at han er ved at køre af sporet og har brug for hjælp.
Hvis ikke det var dig der reagerede, så var der nok en anden af dem han kender på fb, der gjorde! Jeg ville i hvert fald helt sikkert reagere på sådan nogle videoer!

Det mener jeg også at jeg gjorde! er bare bange for at hvis ikke han får hjælp så ryger han på den lukkede igen, eller gør skade på sig selv!

Anmeld

21. september 2012

babymus77

Psykisk syge er også mennesker så han vil måske blive temmelig ked af det når han igen er tilbage på

Sporet!! Derfor var det det helt rigtige at gøre!! Tænker det er stort at du gjorde det!!! 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Psykisk syge er også mennesker så han vil måske blive temmelig ked af det når han igen er tilbage på

Sporet!! Derfor var det det helt rigtige at gøre!! Tænker det er stort at du gjorde det!!! 

tak, han er min fætter og jeg elsker ham men synes der er grænser for hvad man skal sidde og sige på facebook

Anmeld

21. september 2012

Faith

Du har gjort det helt rigtige! Synes det er flot gjort af dig. Og jeg synes altså ikke du har stukket ham. Du har gjort hans mor (går jeg ud fra) opmærksom på det, og det synes jeg altså ikke er at stikke.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Du har gjort det helt rigtige! Synes det er flot gjort af dig. Og jeg synes altså ikke du har stukket ham. Du har gjort hans mor (går jeg ud fra) opmærksom på det, og det synes jeg altså ikke er at stikke.

ja min moster er hans mor

synes bare hun burde vide det hun er selv på fb men er ikke på så tit dog holder hun øje med ham derinde da han nogen gange laver nogen underlige videoer men hun blev glad for jeg ringede

Anmeld

21. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Klogt at sige det til hans mor, så hun kan handle på det. 

Jeg forstår ikke helt koblingen mellem pædofili og at arbejde med døde mennesker? 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Klogt at sige det til hans mor, så hun kan handle på det. 

Jeg forstår ikke helt koblingen mellem pædofili og at arbejde med døde mennesker? 

øh nej det gør jeg heller ikke men han er jo som sagt syg, og tror at han er ved at køre ud på et side spor

Anmeld

21. september 2012

Faith

Anonym skriver:

ja min moster er hans mor

synes bare hun burde vide det hun er selv på fb men er ikke på så tit dog holder hun øje med ham derinde da han nogen gange laver nogen underlige videoer men hun blev glad for jeg ringede

Hahaha ja det giver vel lidt sig selv at din moster er hans mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.