Hvor meget liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Satans

Hej alle.

Jeg er idag 25+5 og har siden uge 18 mærket liv

De sidste par dage her har babyen været vildt aktiv, og jeg har knap nok haft ro

Men her i dag havde jeg intet mærket kl. 11, så jeg drillede den og der kom et par spark efter lidt tid. Jeg har enkelte gange mærket et spark resten af dagen, men det er intet i forhold til igår..

Mit spørgsmål er så om det er normal og ok, at den fra den ene dag er super aktiv til den næste hvor man knap nok mærker den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Muhmi

Synes at huske at det er meget normalt

Anmeld

21. september 2012

Satans

Muhmi skriver:

Synes at huske at det er meget normalt

Okay, så behøver jeg ikke at gå og bekymre mig

Tak for svar

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Satans skriver:

Okay, så behøver jeg ikke at gå og bekymre mig

Tak for svar

Det tror jeg bestemt ikke du skal Så længe du bare mærker liv så burde der ikke være nogle problemer De små har også en sløv dag ligesom os andre

Anmeld

21. september 2012

Ønskebarnet12

Tillykke med bebsen i maven, og synes det lyder helt normalt! jeg mærkede først rigtigt liv og meget i uge 27 og op af, men den har nogle dage hvor den ikke gider at rigtig bevæge sig, og der fik jeg ringede ind til fødegangen når jeg blev bekymret

Anmeld

21. september 2012

Satans

Ønskebarnet12 skriver:

Tillykke med bebsen i maven, og synes det lyder helt normalt! jeg mærkede først rigtigt liv og meget i uge 27 og op af, men den har nogle dage hvor den ikke gider at rigtig bevæge sig, og der fik jeg ringede ind til fødegangen når jeg blev bekymret

Tak tak

Jamen jeg mærkede liv allerede i uge 18 og har mærket det hver dag siden, som jeg havde fået afvide at man også skal (:

Det undrede mig bare at den havde været fuld af liv de sidste par dage men så idag er næsten helt stille .. Men der er da heldigvis stadig liv der inde, så alt er sikkert fint .. Den er nok bare træt idag

Anmeld

21. september 2012

MilleRasmussen

Det er helt normalt, bare rolig. Vi mennesker er heller ikke lige aktive hver dag, ved ikke om du har været meget aktiv i dag? men når man går og laver noget har man en tedens til at vugge dem i søvne, i forhold til når man sidder stille. jeg er selv i 18 uge og har mærket små niv/spark, ikke noget min kæreste har kunne mærke endnu og jeg er helt rolig for min mor kunne ikke ret ofte mærke liv med nogle af de 3 børn hun har i dag, det kommer jo også an på hvordan bebs ligger 

Anmeld

21. september 2012

Satans

MilleRasmussen skriver:

Det er helt normalt, bare rolig. Vi mennesker er heller ikke lige aktive hver dag, ved ikke om du har været meget aktiv i dag? men når man går og laver noget har man en tedens til at vugge dem i søvne, i forhold til når man sidder stille. jeg er selv i 18 uge og har mærket små niv/spark, ikke noget min kæreste har kunne mærke endnu og jeg er helt rolig for min mor kunne ikke ret ofte mærke liv med nogle af de 3 børn hun har i dag, det kommer jo også an på hvordan bebs ligger 

Jeg er lige begyndt i virksomhedspraktik hvor jeg tager kopier og tjekker bilag og numre mv. Så det er mest stille-siddende arbejde Men den har nok bare været træt efter alt den moslen de sidste par dage

Anmeld

21. september 2012

Faith

Helt normalt!

Anmeld

21. september 2012

baby012

Som de andre siger, helt normalt.. Medmindre du intet mærker, ville jeg tage den helt med ro (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.