Jubiiiii er nu i 3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Tøs85

Så er jeg i 28. uge og i 3. Trimester.. Synes det er så vildt at tænke på jeg har barsel om 4 ugers tid.. Har 8 ugers barsel inden termin, så det blir skøønt.. Synes dette er den bedste periode i graviteten.. Har det rigtig godt og kun små ondt i ryg og bækkenet, det er så dejligt man bare kan glæde sig og nyde sin graviditet!! Jubii hvor er det dejligt og glæder mig helt vildt til at se den lille dreng der altid er meget aktiv i maven.. Ville bare dele min glæde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Stivdie

Tøs85 skriver:

Så er jeg i 28. uge og i 3. Trimester.. Synes det er så vildt at tænke på jeg har barsel om 4 ugers tid.. Har 8 ugers barsel inden termin, så det blir skøønt.. Synes dette er den bedste periode i graviteten.. Har det rigtig godt og kun små ondt i ryg og bækkenet, det er så dejligt man bare kan glæde sig og nyde sin graviditet!! Jubii hvor er det dejligt og glæder mig helt vildt til at se den lille dreng der altid er meget aktiv i maven.. Ville bare dele min glæde!

Ih, hvor lyder det dejligt!
Det er lidt skønt at høre om nogen, der bare har det godt i graviditeten, så de glade, positive indlæg (uden egentlige spørgsmål) er også altid velkomne
God fornøjelse med den sidste tid og den kommende barsel

Anmeld

21. september 2012

Ønskebarnet12

Tillykke med de 28 uger, det hele gå så stærkt og det en skøn forløb håber du nyder din tid som gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.