Nu blev det vidst tid til lidt mavebilleder igen 36+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Nessie

Hvor er du altså bare fin

Kan se at man går glip af en del, når man ikke kommer på hver dag mere

Er ked af at se at du har haft sådan en forskrækkelse, men glad for at se at hun ligger derinde så fint endnu

Nu er hun jo næsten ved at være bagt færdig, så kan hun bare komme ud, glæder mig til at se billeder, når hun engang vil have fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Camillos

Nessie skriver:

Hvor er du altså bare fin

Kan se at man går glip af en del, når man ikke kommer på hver dag mere

Er ked af at se at du har haft sådan en forskrækkelse, men glad for at se at hun ligger derinde så fint endnu

Nu er hun jo næsten ved at være bagt færdig, så kan hun bare komme ud, glæder mig til at se billeder, når hun engang vil have fødselsdag

Tak nessie.. Ja man går glip af en del når man ikke er herinde så tit mere.. .. det hele går ret stærkt.. 

Ja det var lidt af en forskrækkelse, men måske også et Wake up call.. som gjorde det blev realistisk for mig jeg skal være mor og jeg skal føde på et tidspunkt.. 

nu er jeg jo næsten 37+0.. på torsdag... så kan hun bare komme an .. hun skulle efter sigende have en vægt på imellem 3200-3300 nu..

Anmeld

26. september 2012

Nessie

Camillos skriver:

Tak nessie.. Ja man går glip af en del når man ikke er herinde så tit mere.. .. det hele går ret stærkt.. 

Ja det var lidt af en forskrækkelse, men måske også et Wake up call.. som gjorde det blev realistisk for mig jeg skal være mor og jeg skal føde på et tidspunkt.. 

nu er jeg jo næsten 37+0.. på torsdag... så kan hun bare komme an .. hun skulle efter sigende have en vægt på imellem 3200-3300 nu..

Fin størrelse, så gør det ikke noget hvis hun snart holder fødselsdag

Ja, det er lidt underligt, for man VED jo godt at det er en baby der er inde i den store mave, men man FORSTÅR det bare ikke rigtigt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.