Nu blev det vidst tid til lidt mavebilleder igen 36+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

M (:

Camillos skriver:

hvem ved

Så længe lillepigen får hvad hun har brug for - og du skal nok tabe det igen bagefter! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Jeg håbe det er en af hver Det kunne være lidt hyggeligt. Men bare de er sunde og raske, er jeg ligeglad med hvad det er

Men ja der er meget som skal købes ind. 

Ja hold da op .. har du et godt bagland med babyer ?`så du kan arve noget tøj og sådan nogeT? 

Anmeld

21. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Så længe lillepigen får hvad hun har brug for - og du skal nok tabe det igen bagefter! 

Jeg har allerede planer om gullerod og agurkstænger med sund cremefraice dip når ved min side når jeg ammer... haha pt er det matadormix og bon bon bolcher... 

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Ja hold da op .. har du et godt bagland med babyer ?`så du kan arve noget tøj og sådan nogeT? 

Nej hehe faktisk ikke. Vi er de første som skal have babyer i begge vores familier  Men vi klare det nok. Vi har nogle søde forældre, som gerne vil hjælpe 

Anmeld

21. september 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Nej hehe faktisk ikke. Vi er de første som skal have babyer i begge vores familier  Men vi klare det nok. Vi har nogle søde forældre, som gerne vil hjælpe 

Okay ja det er så dejligt i har det.. .. for det er godt nok noget af en mundfuld med 2 små bebser.. men i skal nok klare den ..  

hvor må det altså bare være vildt at opdage til Nf man venter tvillinger.. men hvor er det Fantastisk 

Anmeld

21. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Jeg har allerede planer om gullerod og agurkstænger med sund cremefraice dip når ved min side når jeg ammer... haha pt er det matadormix og bon bon bolcher... 

Det sidste alternativ er da også klart det sjoveste

Anmeld

21. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Det sidste alternativ er da også klart det sjoveste

Helt klart ...  specielt de der røde fisk i bon bon bolche poserne med det der peber i... MUMS...man kan desværre bare blive helt hudløs i ganen af dem .. 

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Okay ja det er så dejligt i har det.. .. for det er godt nok noget af en mundfuld med 2 små bebser.. men i skal nok klare den ..  

hvor må det altså bare være vildt at opdage til Nf man venter tvillinger.. men hvor er det Fantastisk 

Ja det var helt uvirkeligt! Men vi glæder os rigtig meget. 

Anmeld

21. september 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ja det var helt uvirkeligt! Men vi glæder os rigtig meget. 

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå

Men det bliver godt nok en udfordring! Men vi har jo ikke prøvet kun at have en, så vi har jo ikke rigtig noget at sammeligne med. Nogle siger jo at det er nemmere med to. Så det håber vi på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.