Han snyder mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Bellas Mor

Igår var vi ude og købe flyverdragt til vores store pige. Vi besluttede os at spise ude, da klokken nærmede sig spisetid

Da vi parkede bilen udenfor, fik jeg pludseligt veer - valgte ikke at sige noget til min mand, for ville være sikker. De fortsatte en times tid, og jeg sagde til min mand at det vist var ved at være tid!

Vi fik sat Isabella af hjemme hos farmor, kørte hjem og hentede taske + vandrejournal. Tænkte at jeg nok hellere måtte ringe til FG, og de sagde at der kun skulle gå 1-1½ minut mellem veerne, før jeg skulle komme ind.

Kl. 22.30 var veerne næsten væk... OOORK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

tweety2060

Øv øv sikke en fræksak du har i maven .... MOn ikke snart han kommer for real

Anmeld

21. september 2012

Bellas Mor

Det håber jeg!!

jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

21. september 2012

Ciss

for at han snart stopper med at drille sin mor og bestemmer sig for at komme ud.

Anmeld

21. september 2012

morethanperfect

Bellas Mor skriver:

Igår var vi ude og købe flyverdragt til vores store pige. Vi besluttede os at spise ude, da klokken nærmede sig spisetid

Da vi parkede bilen udenfor, fik jeg pludseligt veer - valgte ikke at sige noget til min mand, for ville være sikker. De fortsatte en times tid, og jeg sagde til min mand at det vist var ved at være tid!

Vi fik sat Isabella af hjemme hos farmor, kørte hjem og hentede taske + vandrejournal. Tænkte at jeg nok hellere måtte ringe til FG, og de sagde at der kun skulle gå 1-1½ minut mellem veerne, før jeg skulle komme ind.

Kl. 22.30 var veerne næsten væk... OOORK!!!

Ej hvor øv !

Min snyder mig også .. Her til morgen har jeg haft veer i halvanden time og nu er de væk 

for der snart sker noget hos dig 

Anmeld

21. september 2012

Bellas Mor

morethanperfect skriver:

Ej hvor øv !

Min snyder mig også .. Her til morgen har jeg haft veer i halvanden time og nu er de væk 

for der snart sker noget hos dig 

Rart at jeg ikke er den eneste

Jeg krydser også fingre for dig  Det skal bare overtåes nu.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.