2 blodprøve i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2012

bette bebs

Uh er så nervøs, skal ha taget 2 blodprøve i morgen for at se om hcg niveauet er faldende eller stigende. Håber så meget at prøven i morgen sparker røv og er sky højt. Kan jo desværre først få svaret på mandag. Jeg har selv en fornemmelse af at det en SA jeg har været i gennem. Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at alt ser godt ud! Vh stine

Anmeld

20. september 2012

bette bebs

Mange tak Synes stadig jeg har ligamentssmerter, gad vide om man har det efter SA når jeg kun var 4+5 da jeg begyndte at bløde? Jeg mener burde kroppen ikke finde sig selv hurtigt igen når jeg kun lige var blevet gravid? Nogen med erfaringer?

Anmeld

21. september 2012

Tona

bette bebs skriver:

Mange tak Synes stadig jeg har ligamentssmerter, gad vide om man har det efter SA når jeg kun var 4+5 da jeg begyndte at bløde? Jeg mener burde kroppen ikke finde sig selv hurtigt igen når jeg kun lige var blevet gravid? Nogen med erfaringer?

Stort held og lykke

Jeg mener ikke at man har ligmentssmerter efter en SA. Det havde jeg i alt fald ikke.

Anmeld

21. september 2012

Camilla <3

for at alt er okay! 

Anmeld

21. september 2012

Jupiter

og

Anmeld

21. september 2012

bette bebs

Kunne ikke dy mig for at tage en g test i morges, den var bragende negativ! Er det ikke meget hurtigt den bliver negativ, troede der ville gå et par uger. Den var positiv i mandags. Møg dag

Anmeld

21. september 2012

tarkoflen

bette bebs skriver:

Kunne ikke dy mig for at tage en g test i morges, den var bragende negativ! Er det ikke meget hurtigt den bliver negativ, troede der ville gå et par uger. Den var positiv i mandags. Møg dag

Øv ved ikke noget om det, men jeg sender et stort i din retning!

Anmeld

21. september 2012

UnderCover37

bette bebs skriver:

Det gør mig ondt 

Det er faktisk normalt at testen bliver hurtigt negativ, 

når HCG stiger fordobles det ca hver anden dag men når det nedbrydes halvveres det ca hver dag, så det er relativt hurtigt ude af systemet igen.

Der er selvfølgelig individuelle forskelle men f da vi mistede sidste år, var jeg i uge 8+ og mit HCG ret så højt og her var det ude af min krop små 3 uger senere

Anmeld

21. september 2012

bette bebs

Hmm var jo forbi lægen i dag for at få taget 2.bp. Så jeg spurgte da til hvad hcg nivauet var i onsdags. Den var på 5! FEM! Det var hvis det Øv bøv. Men hvis jeg skal se positiv på det, så:
- jeg kan blive gravid (allerede i 5 forsøg)
- sa skete så tidlig vi ikke havde nået at forstå jeg var gravid
- jeg skal i gang med træne igen. Stoppede da jeg fik en positiv g test
- næste weekend skal jeg have masser af rødvin og rødt kød
- det bliver dårlig vejr i weekende, vi har ingen planer så manden skal udnyttes for vildt

Bare for god ordend skyld, der er vel ingen af jer søde damer der har haft et hcg niveau på 5 i uge 5 som er endt med et dejlig barn?

Knus herfra og god weekend til alle jer dejlige damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.