Så bekymret !! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det, jeg er idag 20+0 .. Og har endnu ikke mærket min lille dreng  

Jeg ved at han er ok, bliver tjekket hele tiden, har nok været til 10 ts og fået målt hjertet i fredags hvor alt igen var fint.. Har været til md og alt var perfekt.. Det er nr. To barn.. Og jeg mærkede min datter allerede 17+0 dengang.. Burde jeg ikke snart mærke liv ???? Er så bange for at miste ham, hele tiden...  Ved slet ikke hvad jeg skal Gøre... Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har mærket ham.. Jeg er ikke overvægtig eller noget., øv alle de bekymringer der følger med en graviditet.. Jeg elsker jo allerede min perfekte lille søn, der må ikke ske noget André der først mærkede den lille sent anden gang ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Anonym trådstarter

Den forsvandt hurtigt  

Anmeld

20. september 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det, jeg er idag 20+0 .. Og har endnu ikke mærket min lille dreng  

Jeg ved at han er ok, bliver tjekket hele tiden, har nok været til 10 ts og fået målt hjertet i fredags hvor alt igen var fint.. Har været til md og alt var perfekt.. Det er nr. To barn.. Og jeg mærkede min datter allerede 17+0 dengang.. Burde jeg ikke snart mærke liv ???? Er så bange for at miste ham, hele tiden...  Ved slet ikke hvad jeg skal Gøre... Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har mærket ham.. Jeg er ikke overvægtig eller noget., øv alle de bekymringer der følger med en graviditet.. Jeg elsker jo allerede min perfekte lille søn, der må ikke ske noget André der først mærkede den lille sent anden gang ???? 

Jeg mærkede hvertfald ikke noget før 25+.

Havde udadvendt moderkage

Anmeld

20. september 2012

TeamRocket

I min graviditet nr to mærkede jeg også liv sent- tror først det var 22-23 uge- med nr 1 og nr 3 mærkede jeg liv tidligt.. Nr to var en dreng mon det bare er drengebørnene der er sløve? Men ja man bekymre sig sgu hele tiden, det er forfærdeligt!

Anmeld

20. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ved du, om du har forliggende moderkage denne gang? Det kan nemlig være en forklaring. Så virker den som buffer.

Det kan også være, at din dreng sover meget. Der er en del fostre, som er meget i dvale i forhold til andre. - Selvom de selvfølgelig giver den gas indimellem (og jo længere man kommer hen jo vildere). - Min erfaring siger mig (egen +snak med veninder og jm'er), at de babyer, som er rolige inde i maven, også ofte er dem, der tager de der flere gange 3-4 timers lure pr dag - efter fødslen! Så hvad det angår, - ser det jo godt ud for dig (måske).

Du mærker ham snart. Dagligt.Tålmodighed..

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg mærkede hvertfald ikke noget før 25+.

Havde udadvendt moderkage

Det har jeg også .. Men havde jeg også første gang og der mærkede jeg tidligt  

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

I min graviditet nr to mærkede jeg også liv sent- tror først det var 22-23 uge- med nr 1 og nr 3 mærkede jeg liv tidligt.. Nr to var en dreng mon det bare er drengebørnene der er sløve? Men ja man bekymre sig sgu hele tiden, det er forfærdeligt!

Håber jeg mærker noget om to ugers tid så  Kan da godt være det er nogen lidt dovne mænd vi har ventet os  

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Ved du, om du har forliggende moderkage denne gang? Det kan nemlig være en forklaring. Så virker den som buffer.

Det kan også være, at din dreng sover meget. Der er en del fostre, som er meget i dvale i forhold til andre. - Selvom de selvfølgelig giver den gas indimellem (og jo længere man kommer hen jo vildere). - Min erfaring siger mig (egen +snak med veninder og jm'er), at de babyer, som er rolige inde i maven, også ofte er dem, der tager de der flere gange 3-4 timers lure pr dag - efter fødslen! Så hvad det angår, - ser det jo godt ud for dig (måske).

Du mærker ham snart. Dagligt.Tålmodighed..

Det har jeg ja, men min bekymring er at dethavde jeg også førstegang ihh altså, det er hårdt at vente fra tydelige livstegn <3 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Så troede jeg lige den var der .. At han sparkede, og så er det bare tarmene som snyder mig.. Selv manden er blevet så utålmodig at han prøvede at overbevise mig om at han mærkede ham .. Men da jeg intet mærkede, gjorde han nok heller ikke.. Øv, nu gider jeg ikke vente længere  

Anmeld

21. september 2012

Faith

Anonym skriver:

Så troede jeg lige den var der .. At han sparkede, og så er det bare tarmene som snyder mig.. Selv manden er blevet så utålmodig at han prøvede at overbevise mig om at han mærkede ham .. Men da jeg intet mærkede, gjorde han nok heller ikke.. Øv, nu gider jeg ikke vente længere  

Altså jeg tror jo lidt på at babyen kan mærke din sindsstemning. Og hvis du stresser, ja så stresser han osse. Så ro på, det skal nok komme.

Og jeg tror osse at jo mere du er utålmodig, jo mindre mærker du. Men kan sagtens forstå du gerne vil mærke ham! Der er da ikke noget mere vidunderligt og livsbekræftende. Ikke alle babyer er ens. Han er måske bare en lille magelig gut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.