Anonym skriver:
Jeg er så ked af det, jeg er idag 20+0 .. Og har endnu ikke mærket min lille dreng 
Jeg ved at han er ok, bliver tjekket hele tiden, har nok været til 10 ts og fået målt hjertet i fredags hvor alt igen var fint.. Har været til md og alt var perfekt.. Det er nr. To barn.. Og jeg mærkede min datter allerede 17+0 dengang.. Burde jeg ikke snart mærke liv ???? Er så bange for at miste ham, hele tiden... 
Ved slet ikke hvad jeg skal Gøre... Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har mærket ham.. Jeg er ikke overvægtig eller noget., øv alle de bekymringer der følger med en graviditet.. Jeg elsker jo allerede min perfekte lille søn, der må ikke ske noget
André der først mærkede den lille sent anden gang ????
Ved du, om du har forliggende moderkage denne gang? Det kan nemlig være en forklaring. Så virker den som buffer.
Det kan også være, at din dreng sover meget. Der er en del fostre, som er meget i dvale i forhold til andre. - Selvom de selvfølgelig giver den gas indimellem (og jo længere man kommer hen jo vildere). - Min erfaring siger mig (egen +snak med veninder og jm'er), at de babyer, som er rolige inde i maven, også ofte er dem, der tager de der flere gange 3-4 timers lure pr dag - efter fødslen! Så hvad det angår, - ser det jo godt ud for dig (måske).

Du mærker ham snart. Dagligt.Tålmodighed..

Anmeld