37+5 kærlighedsbøvsen som er sunket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

christina92

Miss Church skriver:

Nej bliver simpelthen bare så spændende! 

Kan godt forstå, hvis du bliver lidt utålmodig! 

Og samtidig er det bare AL for tidlig at blive utålmodig for der kan jo lige så godt være 4 uger tilbage  Meeeen, mon ikke hun kommer før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Og samtidig er det bare AL for tidlig at blive utålmodig for der kan jo lige så godt være 4 uger tilbage  Meeeen, mon ikke hun kommer før

Hihi ja.. Du må bare vente med tållmodighed og nyde at du kan lave ingenting med go' samvittighed

Anmeld

21. september 2012

christina92

Miss Church skriver:

Hihi ja.. Du må bare vente med tållmodighed og nyde at du kan lave ingenting med go' samvittighed

Ja jeg må

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

christina92 skriver:

37+5  

Så er der ikke længe tilbage

Maven er i løbet af den sidste uge VIRKELIG sunken, maven strutter så meget ud nu at jeg ikke kan blive ved med at lukke min løbejakke og der kan næsten stå en tallerken 

Der er dagligt murren og masen som tyder på at kroppen er igang med at gøre klar

Jeg selv nyder at være så bevægelig, har lige løbet 3,6 km på lige omkring 30 min, hvilket er en forbedring på flere min. på kun 14 dage

smuk smuk smuk

Anmeld

21. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

37+5  

Så er der ikke længe tilbage

Maven er i løbet af den sidste uge VIRKELIG sunken, maven strutter så meget ud nu at jeg ikke kan blive ved med at lukke min løbejakke og der kan næsten stå en tallerken 

Der er dagligt murren og masen som tyder på at kroppen er igang med at gøre klar

Jeg selv nyder at være så bevægelig, har lige løbet 3,6 km på lige omkring 30 min, hvilket er en forbedring på flere min. på kun 14 dage

Du smuk ja du er .. .... vildt der er sådan en Facon på din mave ... det lige før man kan se lillepigen igennem  

Anmeld

21. september 2012

christina92

Camillos skriver:

Du smuk ja du er .. .... vildt der er sådan en Facon på din mave ... det lige før man kan se lillepigen igennem  

Tusind tak

Hehe og ja det er det!!  det er lidt vildt. Men det er forhåbentlig tegn på hun snart kommer ud.

Anmeld

28. november 2012

christina92

Miss Church skriver:

Hej du

Faldt lige over min gamle tråd! Vi snakkede om da jeg lagde billedet ind at der kunne være op til 4 uger til jeg fødte, lidt at tænke på jeg fødte 2 dage efter billeder er taget

Anmeld

28. november 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Hej du

Faldt lige over min gamle tråd! Vi snakkede om da jeg lagde billedet ind at der kunne være op til 4 uger til jeg fødte, lidt at tænke på jeg fødte 2 dage efter billeder er taget

Hej

Haha ja du kom slet ikke til at vente så meget som vi forudså Men det var nu også dejligt for dig Den lille prinsesse lod ikke vente på sig 

Anmeld

28. november 2012

christina92

Miss Church skriver:

Hej

Haha ja du kom slet ikke til at vente så meget som vi forudså Men det var nu også dejligt for dig Den lille prinsesse lod ikke vente på sig 

Ja det var dejligt ventetiden ikke blev så lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.