Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
christina92 skriver: Tusind tak Det er ikke så svært jeg har ingen gener overhovedet så det er skønt!
Tusind tak Det er ikke så svært jeg har ingen gener overhovedet så det er skønt!
Åhhhh .. Hvor er du heldig !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilCilas skriver: Hvor ser du godt ud! Og hvor er det vildt. Da min mave var sunket kunne man kun se det ved at den nærmest hang :O
Hvor ser du godt ud! Og hvor er det vildt. Da min mave var sunket kunne man kun se det ved at den nærmest hang :O
Min er virkelig blevet flad i toppen, havde helt glemt hvordan en alm. blød mave føles
morethanperfect skriver: Åhhhh .. Hvor er du heldig !!!
MEGA! Ud over dødelig kvalme de første 15 uger har jeg bare haft det SÅ godt! Ingen bækkenløsning eller så meget som ømhed, har aldrig oplevet når jeg har plukkeveer, ahr kun været lidt om nu her hvor hun er sykket helt ned i bækkenet, men det er det
christina92 skriver: 37+5 Så er der ikke længe tilbage Maven er i løbet af den sidste uge VIRKELIG sunken, maven strutter så meget ud nu at jeg ikke kan blive ved med at lukke min løbejakke og der kan næsten stå en tallerken Der er dagligt murren og masen som tyder på at kroppen er igang med at gøre klar Jeg selv nyder at være så bevægelig, har lige løbet 3,6 km på lige omkring 30 min, hvilket er en forbedring på flere min. på kun 14 dage
37+5
Så er der ikke længe tilbage
Maven er i løbet af den sidste uge VIRKELIG sunken, maven strutter så meget ud nu at jeg ikke kan blive ved med at lukke min løbejakke og der kan næsten stå en tallerken
Der er dagligt murren og masen som tyder på at kroppen er igang med at gøre klar
Jeg selv nyder at være så bevægelig, har lige løbet 3,6 km på lige omkring 30 min, hvilket er en forbedring på flere min. på kun 14 dage
Hold op hvor er den bare rund den mave
Du er bare så flot gravid!
Miss Church skriver: Hold op hvor er den bare rund den mave Du er bare så flot gravid!
Ja, man skulle tro jeg havde slugt et græskar!
Og tusind tak for komplimenten
Lotus86 skriver: Wow manner hvor er du bare smuk gravid
Wow manner hvor er du bare smuk gravid
Tusind tusind tak Bliver hel fjale med alle de komplimenter
christina92 skriver: Ja, man skulle tro jeg havde slugt et græskar! Og tusind tak for komplimenten
Haha jah
I så fald, glæder jeg mig til at se dit lille græskar
Miss Church skriver: Haha jah I så fald, glæder jeg mig til at se dit lille græskar
hehe Ja !! Glæder mig også til at vise hende frem. og nu kan det heldigvis ikke vare længe før hun kommer!
christina92 skriver: hehe Ja !! Glæder mig også til at vise hende frem. og nu kan det heldigvis ikke vare længe før hun kommer!
Nej bliver simpelthen bare så spændende!
Kan godt forstå, hvis du bliver lidt utålmodig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128