Hej alle skønne qvinder her på baby.
Min mand og jeg har for halvanden til to måneds tid siden besluttet os for at vi ville droppe beskyttelsen og lade barn nr. 2 komme, når det blev.
Mit arbejde ved ikke at vi forsøger at blive gravide, hvorfor jeg vælger at være anonym her!
Jeg er nu netop gået en uge over tid og har haft en smule kvalme, men ellers absolut ingen gener. Tog en test den dag min mens udeblev, men den var negativ...
Jeg ved godt det stadig er tidligt, men de jeg ventede mit første barn havde jeg på dette tidspunkt bare helt ekstremt ømme babser 
Så mit spørgsmål er nu - er der nogen af jer der har haft graviditeter uden brystspænding og i det hele taget stort set ingen gener i det første trimester??
Til jer 2. eller flergangs gravide - er der nogle af jer der har oplevet at have forskellig grad af gener 1. og 2. gang i var gravide, fx. brystspænding i en graviditet, men ikke i den anden?!
Jeg ved der er flere ting der kan spille ind og at udeblivede mens kan skyldes andre ting, derfor prøver jeg også at holde fokus på noget andet og har med vilje ikke testet siden i fredag... men hvad tror i?
Knus til jer alle og god weekend lige om lidt 

Anmeld