Måske gravid med nr. 2, men ingen graviditetsgener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle skønne qvinder her på baby.

Min mand og jeg har for halvanden til to måneds tid siden besluttet os for at vi ville droppe beskyttelsen og lade barn nr. 2 komme, når det blev.

Mit arbejde ved ikke at vi forsøger at blive gravide, hvorfor jeg vælger at være anonym her!

Jeg er nu netop gået en uge over tid og har haft en smule kvalme, men ellers absolut ingen gener. Tog en test den dag min mens udeblev, men den var negativ...

Jeg ved godt det stadig er tidligt, men de jeg ventede mit første barn havde jeg på dette tidspunkt bare helt ekstremt ømme babser

Så mit spørgsmål er nu - er der nogen af jer der har haft graviditeter uden brystspænding og i det hele taget stort set ingen gener i det første trimester??

Til jer 2. eller flergangs gravide - er der nogle af jer der har oplevet at have forskellig grad af gener 1. og 2. gang i var gravide, fx. brystspænding i en graviditet, men ikke i den anden?!

Jeg ved der er flere ting der kan spille ind og at udeblivede mens kan skyldes andre ting, derfor prøver jeg også at holde fokus på noget andet og har med vilje ikke testet siden i fredag... men hvad tror i?

Knus til jer alle og god weekend lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Københavnermor

Teeeeeeest!

Håber den er der!

Anmeld

20. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Min mand og jeg har for halvanden til to måneds tid siden besluttet os for at vi ville droppe beskyttelsen og lade barn nr. 2 komme, når det blev.

Mit arbejde ved ikke at vi forsøger at blive gravide, hvorfor jeg vælger at være anonym her!

Jeg er nu netop gået en uge over tid og har haft en smule kvalme, men ellers absolut ingen gener. Tog en test den dag min mens udeblev, men den var negativ...

Jeg ved godt det stadig er tidligt, men de jeg ventede mit første barn havde jeg på dette tidspunkt bare helt ekstremt ømme babser

Så mit spørgsmål er nu - er der nogen af jer der har haft graviditeter uden brystspænding og i det hele taget stort set ingen gener i det første trimester??

Til jer 2. eller flergangs gravide - er der nogle af jer der har oplevet at have forskellig grad af gener 1. og 2. gang i var gravide, fx. brystspænding i en graviditet, men ikke i den anden?!

Jeg ved der er flere ting der kan spille ind og at udeblivede mens kan skyldes andre ting, derfor prøver jeg også at holde fokus på noget andet og har med vilje ikke testet siden i fredag... men hvad tror i?

Har ingen erfaring med ovenstående, da jeg "kun" venter den første!  

Men vil da lige oppe, og sende et par krydsede fingre i din retning! 

Anmeld

20. september 2012

Stjerneskud

Første gang jeg blev gravid havde jeg ingen gener overhovedet. jeg testede først da jeg var gået 2 uger over tid. Anden gang havde jeg ondt i ryggen og ømme bryster og fik kvalme. Denne her gang har jeg foreløbig kun enormt ømme bryster

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Første gang jeg blev gravid havde jeg ingen gener overhovedet. jeg testede først da jeg var gået 2 uger over tid. Anden gang havde jeg ondt i ryggen og ømme bryster og fik kvalme. Denne her gang har jeg foreløbig kun enormt ømme bryster

Uha - det er jo et positivt svar for mig. Jeg håber det så bare er det omvendte for mig, mange gener i første graviditet og ingen i (denne)

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Har ingen erfaring med ovenstående, da jeg "kun" venter den første!  

Men vil da lige oppe, og sende et par krydsede fingre i din retning! 

Tak

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Nu som Moar skriver:

Teeeeeeest!

Håber den er der!

Det gør jeg nok også - i morgen tidlig, så skulle testresultatet være mere sikkert... Hvis jeg altså kan vente

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Er der ikke andre flergangsgravide der har oplevet lignende forskelle på generne??

Anmeld

20. september 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Det gør jeg nok også - i morgen tidlig, så skulle testresultatet være mere sikkert... Hvis jeg altså kan vente

Glæder mig til at høre resultatet!

Anmeld

20. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg havde kvalme osv både første gang og nu her med den nye og også andre gener. Men lige mht brystspændinger så var det fuldstændig ekstremt første gang og det var det allerede før jeg kunne teste positiv. Men denne gang har det næsten ikke været et problem. Der er lidt nu og det kom omkring uge 10, men der har ikke været noget i begyndelsen og selv nu er det meget mindre end sidst. Min veninde oplevede det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.