Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver:
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Det kan jeg godt forstå .. altså jeg kæmper for min skal blive i mavsen og du vil gerne presse din ud hehe .. sender ve støv efter dig...
Det kan jeg godt forstå .. altså jeg kæmper for min skal blive i mavsen og du vil gerne presse din ud hehe .. sender ve støv efter dig...
Ja, det er lidt komisk hehe
Tak, jeg håber jeg modtager det snart hihi
for at din pige vælger og blive i hvert fald en uge mere
jubii hun er virkeligt dygtig den lille
(Herligt at man kan afhjælpe en for tidlig fødsel!!)
Camillos skriver: det er nemlig det hun er .. hun er en dygtig lille PIGE .. .. JUBIII .......
det er nemlig det hun er .. hun er en dygtig lille PIGE .. .. JUBIII .......
ja hun er så
Det er SÅ skønt! Dejligt hun er blevet inde indtil nu
UnderCover35 skriver: jubii hun er virkeligt dygtig den lille (Herligt at man kan afhjælpe en for tidlig fødsel!!)
ja det er dejligt man kan det ja hun,er dygtig hehe
christina92 skriver: Det er SÅ skønt! Dejligt hun er blevet inde indtil nu
det er det du må da snart ramme termins datoensmukke? er du begyndt at drømme om hvordan hun ser ud?
Camillos skriver: det er det du må da snart ramme termins datoensmukke? er du begyndt at drømme om hvordan hun ser ud?
Ja der er ikke længe til nu! rammer 38+0 i morgen. Og ja for pokker, og hvor stor hun er, om hun har hår eller ej og sådanne ting
christina92 skriver: Ja der er ikke længe til nu! rammer 38+0 i morgen. Og ja for pokker, og hvor stor hun er, om hun har hår eller ej og sådanne ting
jubii det jo meget snart blir spændende hehe drømte i nat jeg havde født men jeh havde glemt hvordan det skete og lillepigen kun vejede 1500 gr og havde kulsort hår og en lidt skæv næse og så grissede det når jeg ammede hende hehe underlig drøm
Camillos skriver: jubii det jo meget snart blir spændende hehe drømte i nat jeg havde født men jeh havde glemt hvordan det skete og lillepigen kun vejede 1500 gr og havde kulsort hår og en lidt skæv næse og så grissede det når jeg ammede hende hehe underlig drøm
hehehe du er virkelig ved at være klar nu!! sådanne drømme har jeg slet ikke endnu. tror ikke helt jeg har fattet at det er så tæt på nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128