Jordemoder tid først 1 mdr. før termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg har liget fået et brev om at den jordemoder gruppe jeg skulle være med i er blevet aflyst og istedet skal vi til fødselsforberedelse sidst i oktober og frem til midten af november.

Men så har de også givet mig en jordemoder tid d. 12/11. Dette er min anden tid. Den første var lige omkring NF scanning.
Jeg har termin 20/12 - så synes godt nok at den tid er sen?!?!

Er der andre der har fået så sene tider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det synes jeg godt nok lyder mærkeligt?! Jeg var afsted hver måned næsten

Tror jeg ville ringe og høre dem af om det måske var en fejl

Anmeld

20. september 2012

Miss BananaHammock

rikkeregnbue skriver:

Det synes jeg godt nok lyder mærkeligt?! Jeg var afsted hver måned næsten

Tror jeg ville ringe og høre dem af om det måske var en fejl

Ja, altså tror da jeg vil få en ny tid efter den jeg har fået. sådan at jeg ser min jordemoder flere gange op til - synes bare det er så sent at jeg skal afsted ift. at jeg ikke har været afsted siden uge 13.

Men ja vil prøve og ringe. De har bare den fantastiske telefontid. man-torsdag mellem 12-13.

Anmeld

20. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Miss BananaHammock skriver:

Ja, altså tror da jeg vil få en ny tid efter den jeg har fået. sådan at jeg ser min jordemoder flere gange op til - synes bare det er så sent at jeg skal afsted ift. at jeg ikke har været afsted siden uge 13.

Men ja vil prøve og ringe. De har bare den fantastiske telefontid. man-torsdag mellem 12-13.

Hm ja Og ja, typisk med telefontiderne.

Anmeld

20. september 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har liget fået et brev om at den jordemoder gruppe jeg skulle være med i er blevet aflyst og istedet skal vi til fødselsforberedelse sidst i oktober og frem til midten af november.

Men så har de også givet mig en jordemoder tid d. 12/11. Dette er min anden tid. Den første var lige omkring NF scanning.
Jeg har termin 20/12 - så synes godt nok at den tid er sen?!?!

Er der andre der har fået så sene tider?

Synes det lyder underligt, specielt når du er førstegang gravid, vi begge lige langt henne og jeg venter mit barn nr. 3 og jeg har en tid til 2 JDM konsultation den 27-09, så det må da være en fejl at du først skal i november.

Jeg ville helt sikkert ringe og høre om der er sket en fejl fra deres side.

Knus Nana

Anmeld

20. september 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Synes det lyder underligt, specielt når du er førstegang gravid, vi begge lige langt henne og jeg venter mit barn nr. 3 og jeg har en tid til 2 JDM konsultation den 27-09, så det må da være en fejl at du først skal i november.

Jeg ville helt sikkert ringe og høre om der er sket en fejl fra deres side.

Knus Nana

Jeg tænker at det måske er fordi jeg havde meldt mig til jordmoder gruppe også da det bliver aflyst, så er der ikke tid før. - men ja, hvis du har en så tideligt, så skal jeg da vist liiiiige brokke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.