Blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Nogle gravide kvinder der har oplevet at døje med blærebetændelse?

Jeg fik pludselig rigtig ondt/svien for neden i går, og det gør ondt når jeg tisser. Jeg synes også det er rigtig gult.

Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, og tænker pludselig om det kan være tegn på graviditet (jeg har hørt man nemmere kan få det, når man er gravid).

I forvejen har jeg utroligt meget kvalme, men nu er det endnu værre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

gokkelok

Jeg synes du skal ringe til lægen. Det kunne godt tyde lidt på en blærebetændelse...

Mht blærebetændelse og graviditet, så tror jeg først det er hyppigt, når man er nogle måneder gravid. Men jeg aner det ikke 

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Jeg synes du skal ringe til lægen. Det kunne godt tyde lidt på en blærebetændelse...

Mht blærebetændelse og graviditet, så tror jeg først det er hyppigt, når man er nogle måneder gravid. Men jeg aner det ikke 

Tak

Anmeld

20. september 2012

baby012

ring til lægen og få dem til at undersøge det

det gør forfærdeligt ondt, jeg kan personligt slet ikke gå eller noget hvis først jeg får det, man jeg har også stor tendens til det, og der er altid blod i urinen ved mig .

men det starter som du beskriver det der.. skynd dig at aflever en prøve, for det bliver kun værre og værre .. de undersøger dig nok for to mulige sygdomme med de symptomer, klamydia, og blærebetændelse.

god bedring

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

ring til lægen og få dem til at undersøge det

det gør forfærdeligt ondt, jeg kan personligt slet ikke gå eller noget hvis først jeg får det, man jeg har også stor tendens til det, og der er altid blod i urinen ved mig .

men det starter som du beskriver det der.. skynd dig at aflever en prøve, for det bliver kun værre og værre .. de undersøger dig nok for to mulige sygdomme med de symptomer, klamydia, og blærebetændelse.

god bedring

Ja det kan hvertfald ikke være klamyia, da min kæreste og jeg altid bruger kondom! Det må være blærebetændelse..

Jeg skal vel bare aflevere en urinprøve?

Anmeld

20. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Ja det kan hvertfald ikke være klamyia, da min kæreste og jeg altid bruger kondom! Det må være blærebetændelse..

Jeg skal vel bare aflevere en urinprøve?

Jeg Plejer at blive både podet og aflevere en urin prøve (: det er Nu altid rart især når man er gravid at være  sikker , så selvom at kæresten og jeg har været sammen længe og det hele, så tjekker hun altid (:  men igen, håber du snart går det bedre 

Anmeld

20. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej.

Nogle gravide kvinder der har oplevet at døje med blærebetændelse?

Jeg fik pludselig rigtig ondt/svien for neden i går, og det gør ondt når jeg tisser. Jeg synes også det er rigtig gult.

Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, og tænker pludselig om det kan være tegn på graviditet (jeg har hørt man nemmere kan få det, når man er gravid).

I forvejen har jeg utroligt meget kvalme, men nu er det endnu værre!

Ring en tur til din læge og få foretaget en urinprøve - for du kan sagtens have en blærebetændelse. Jeg havde det "kun" 6 gange da jeg var gravid 

Jeg har haft det en del i min barndom, men jeg er vokset fra det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.