at se kønnet til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Er lige ano da vi ikke er nået de 12uger endnu.

Har læst nogle forskellige steder om folk der fik et gæt på kønnet til nf?
Jeg ved godt det ikk er det nf er til men hvis nu de er søde og kigger alligevel.

Men har i fået oplyst et gæt på køn? Holdte det stik eller blev det det modsatte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg ved godt det ikk er det nf er til men hvis nu de er søde og kigger alligevel.

Men har i fået oplyst et gæt på køn? Holdte det stik eller blev det det modsatte?

Vi spurgte da vi var til NF scanning, om hun ville give et gæt.

Hun sagde at hun ville skyde på det blev en dreng, og det havde hun ret i 

Men de skal stadig passe på med hvad de skyder på det bliver, for intet er jo sikkert så tidligt 

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

men veninde fik afvide til NF at det højst sandsynligt var en dreng - og det var det også

Anmeld

20. september 2012

Kay

vi fik et gæt... hende der scannede fortalte at der var en tap på alle fostre i det stadie og hvis den pejede op var det det ene køn og ned var det det andet... kan ik lige huske hvilken der var det ene og det andet 

hun kom med et gæt på en pige... og det var rigtig 

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Vi kunne tydeligt se at det var en dreng til nf :-D

Anmeld

20. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Til NF er det faktisk de færreste steder de overhovedet må give et bud på det, da kønsdelen ikke er ordentligt udviklet der

Jeg ville hellere vente med at spørge til MD hvor det er lidt mere sikkert end NF.

Anmeld

20. september 2012

Troldemommi

Da vi var til nf scanning kunne hun ikke give et bud på at Johanne var en pige, men hun var ret sikker til md scanningen i uge 20

Monica

Anmeld

20. september 2012

Chewy

Anonym skriver:

Vi kunne helt sikkert se det var en dreng der, og der var det også

Anmeld

20. september 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Vi fik først et svar til MD.

de ville ikke sige noget før, da det er så usikkert. selv kønsscanninger har de taget fejl mange gange nogle uger før MD så vi ventede tålmodigt på MD.

Anmeld

20. september 2012

blomst84

Begge gange har vi spurgt om hun kunne se det, og det sagde hun ja til, men ville ikke fortælle det, da piger og drenge ligner hinanden meget på det stadie køb hellere en kønsscanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.