Igangsættelse aflyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

MissTas

Øv en skuffelse .. tror virkelig jeg var blevet negativ over sådan en melding.. men vi krydser for at der sker noget i dag så i kan få jeres lille prinsesse i armene masser af ve støv herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Muhmi

Ejjjj!! Iih, NU må det sguda snart være din tur altså!!

Sneder masser af positive tanker, godt humør og overskud din vej!!

Anmeld

20. september 2012

Camillos

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

1000 tak for alle jeres varme tanker!

Vi ankom til Riget i god tid. Havde tid kl.17.00. Blev kaldt indt efter 30 minutter. Der var mange på modtagelsen... og der virkede meget travlt!

JM som tog i mod mig fortæller at De ikke havde fået GRØNT lys for at prikke hul (tage vandet)  Jeg blev SÅ skuffet!!!

Fik kørt en kurve og fik løsnet hinder endnu engang! Og tog hjem! ØV!

Har ikke sovet meget i nat! Bløder en smule og slimproppen er gået over flere gange!!! Afventer bare...

Har så fået en tid idag kl.14.00. Håber virkelig IKKE de laver samme nummer igen og sender os hjem  Så tror jeg at jeg går kold!!

KÆMPE knus og tanker herfra ♥

PS: Kryds fingre Piger!

AI FOR F .... det kan de sq da ikke være bekendt.. man forbereder og glæder sig til det skal ske og så sådan en skufffelse .. ARGH  Håber snart for jer at lillepigen finder ud af at komme ud af sig selv... og hun begynder om 2 min

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Noget nyt???

Anmeld

20. september 2012

VNB

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

Vi ankom til Riget i god tid. Havde tid kl.17.00. Blev kaldt indt efter 30 minutter. Der var mange på modtagelsen... og der virkede meget travlt!

JM som tog i mod mig fortæller at De ikke havde fået GRØNT lys for at prikke hul (tage vandet)  Jeg blev SÅ skuffet!!!

Har ikke sovet meget i nat! Bløder en smule og slimproppen er gået over flere gange!!! Afventer bare...

Har så fået en tid idag kl.14.00. Håber virkelig IKKE de laver samme nummer igen og sender os hjem  Så tror jeg at jeg går kold!!

ååååårh hvor træls søde... 

MEN jeg tror at du har hende i armenen inden lørdag er omme  

håber du får en SKØN fødsel!

Anmeld

20. september 2012

CaWi

Håber du er godt igang med at føde jeres dejlige barn nu

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Øv da, sikke da en melding..
Men håber du nu er igang med at føde jeres lille pige.. hep hep og god fødsel.

Anmeld

20. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

Øv for en skuffelse - jeg krydser SÅ meget fingre for jer i dag!!! 

Anmeld

20. september 2012

babymus77

Er hun kommet den lille bebse pige

Anmeld

20. september 2012

Thereseh

Rikke&Liam skriver:

Øv altså! Er du 7 dage over termin? For så plejer de da ellers normalt gerne at ville hjælpe lidt til. Krydser fingre for at der sker noget snarest.

Jeg fik at vide at de intet ville gøre før fulde to uger over terminen (Hvidovre), men gik heldigvis selv i gang på 12. dagen. De gav dog en hindeløsning på 10. dag, men ingen andre ting.

Shit det var lang tid at vente, når man gerne ville se sin guldklump 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.