Igangsættelse aflyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Dinsen

ej sikke en skuffelse
Krydser finger for der komme til at ske noget i dag...

tanker og ve støv her fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Moma

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

1000 tak for alle jeres varme tanker!

Vi ankom til Riget i god tid. Havde tid kl.17.00. Blev kaldt indt efter 30 minutter. Der var mange på modtagelsen... og der virkede meget travlt!

JM som tog i mod mig fortæller at De ikke havde fået GRØNT lys for at prikke hul (tage vandet)  Jeg blev SÅ skuffet!!!

Fik kørt en kurve og fik løsnet hinder endnu engang! Og tog hjem! ØV!

Har ikke sovet meget i nat! Bløder en smule og slimproppen er gået over flere gange!!! Afventer bare...

Har så fået en tid idag kl.14.00. Håber virkelig IKKE de laver samme nummer igen og sender os hjem  Så tror jeg at jeg går kold!!

KÆMPE knus og tanker herfra ♥

PS: Kryds fingre Piger!

Ej øv altså - kan godt forstå, at du blev skuffet.

Krydser så meget fingre for, at der sker noget i dag

Anmeld

20. september 2012

Lotus86

Øv øv, sikke en skuffelse

Mit vand gik af sig selv, efter jeg havde haft små blæsninger i løbet af dagen, og slimproppen gik over flere gange, så måske du er heldig at det starter af sig selv

Anmeld

20. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Øv altså! Er du 7 dage over termin? For så plejer de da ellers normalt gerne at ville hjælpe lidt til. Krydser fingre for at der sker noget snarest.

Anmeld

20. september 2012

Lotus86

Lotus86 skriver:

Øv øv, sikke en skuffelse

Mit vand gik af sig selv, efter jeg havde haft små blæsninger i løbet af dagen, og slimproppen gik over flere gange, så måske du er heldig at det starter af sig selv

Hurra for IPhone - blødninger skulle der stå, ikke blæsninger??

Anmeld

20. september 2012

Skifreaken

Aj for søren, håber det bliver i dag Kunne levende forestille mig at når man først har sat næsen op efter det, så skal det bare være

Anmeld

20. september 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

Vi ankom til Riget i god tid. Havde tid kl.17.00. Blev kaldt indt efter 30 minutter. Der var mange på modtagelsen... og der virkede meget travlt!

JM som tog i mod mig fortæller at De ikke havde fået GRØNT lys for at prikke hul (tage vandet)  Jeg blev SÅ skuffet!!!

Har ikke sovet meget i nat! Bløder en smule og slimproppen er gået over flere gange!!! Afventer bare...

Har så fået en tid idag kl.14.00. Håber virkelig IKKE de laver samme nummer igen og sender os hjem  Så tror jeg at jeg går kold!!

Nej, for fanden...

Men under alle omstændigheder er det jo lige om lidt .

Anmeld

20. september 2012

Ciss

!

Håber du er i gang af dig selv før kl 14!  Man ved jo aldrig...

Anmeld

20. september 2012

kristinaS

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

Hvor irriterende når man lige har sat sig op til det og forventet det. for der er tid idag...

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Hej Piger!!!

Argh hvor irriterrende! Havde håbet at du sad med din prinsesse i armene nu, meeeeen det havde du nok også selv

Mon ikke de sætter dig i gang nu, hvor du har ventet, det håber jeg!

Rigtig god fornøjelse eller hvad siger man

Håber det hele kommer til at forløbe rigtig godt og at du snart får din lille pige ud til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.