Anonym skriver:
Hej piger 
Jeg er gravid i 4 måned med nr. 2 barn. Jeg kaster op i gennemsnit 2 gange dagligt.
Mit problem er at når jeg kaster kraftigt op (altså den der form for opkast hvor hele mellemgulvet bare vrider sig) så tisser jeg i bukserne. Jeg forstår det ikke for har altid være så god til knibeøvelserne og har også fået ros ved lægen for dette så der burde ikke være noget problem den vej. Og dog...for jeg tisser jo altså i bukserne når jeg kaster kraftigt op. Jeg tisser ikke i bukserne på andre tidspunkter som fx når jeg nyser, hoster eller løfter osv der er der ingen problem, kun når jeg kaster op.
Er der andre, som har samme erfaring og evt ved om det er noget jeg skal være bekymret over eller om det er normalt?
Det er muligt at svare anonymt.
ANONYM TS
for mig lyder det altså helt normalt...
. Måske bare for en sikkerheds skyld du skulle blive tjekket for blærebetændelse, når jeg har haft blærebetændelse har jeg haft meget svært ved at holde på vandet ved host, nys eller andre "anstrengelser" ..
men ja det er mega irriterende med de smådryp der.. har ikke kastet op under min graviditet 7,9,13 
Anmeld