Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Chraz

Anonym skriver:

Se det var jo præsis sådan et svar jeg havde håbet på

Jo jeg har også tænkt de tanker som du beskriver, der var bare en lille del af mig som måske frygtede at dette var startskudet til at mit underliv ville gå totalt ned af bakke ifm denne graviditet. Det er vel altid det man frygter lidt når man er gravid

Men det er godt nok træls, for jeg er nødt til at tage bind på når jeg er ude, for jeg ved jo aldrig hvornår jeg skal brække mig, og ellers risikerer jeg jo at stå og kaste op på et eller andet offentligt toilet og så have tisset i bukserne

TS

ja det er ikke sjovt. jeg havde det på samme måde som du har det. Men det eneste tidspunkt jeg har lidt problemer med mit underliv nu er hvis jeg hopper på trampolin. og det sker heldigvis ikke så tit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Anonym trådstarter

Chraz skriver:

ja det er ikke sjovt. jeg havde det på samme måde som du har det. Men det eneste tidspunkt jeg har lidt problemer med mit underliv nu er hvis jeg hopper på trampolin. og det sker heldigvis ikke så tit 

Så satser jeg på at tage det i stiv arm ligesom dig  

Anmeld

20. september 2012

Chraz

Anonym skriver:

Så satser jeg på at tage det i stiv arm ligesom dig  

Det lyder som en plan 

Anmeld

20. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er gravid i 4 måned med nr. 2 barn. Jeg kaster op i gennemsnit 2 gange dagligt.

Mit problem er at når jeg kaster kraftigt op (altså den der form for opkast hvor hele mellemgulvet bare vrider sig) så tisser jeg i bukserne. Jeg forstår det ikke for har altid være så god til knibeøvelserne og har også fået ros ved lægen for dette så der burde ikke være noget problem den vej. Og dog...for jeg tisser jo altså i bukserne når jeg kaster kraftigt op. Jeg tisser ikke i bukserne på andre tidspunkter som fx når jeg nyser, hoster eller løfter osv der er der ingen problem, kun når jeg kaster op.

Er der andre, som har samme erfaring og evt ved om det er noget jeg skal være bekymret over eller om det er normalt? 

Det er muligt at svare anonymt.

ANONYM TS

for mig lyder det altså helt normalt... . Måske bare for en sikkerheds skyld du skulle blive tjekket for blærebetændelse, når jeg har haft blærebetændelse har jeg haft meget svært ved at holde på vandet ved host, nys eller andre "anstrengelser" ..  

men ja det er mega irriterende med de smådryp der.. har ikke kastet op under min graviditet 7,9,13

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Chraz skriver:

jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. Da jeg var gravid med nummer 3 kyssede jeg også toilttet konstant, Og der kom der altså også rigtig tit tis med ud. Du skal tænke på når man kaster kraftigt op bliver faktisk alle muskler i kroppen spændte, og hvis du så har lidt væske i blæren vil det jo selvfølgelig løbe ud når du presser ligesom hvis du var på toilettet. 

for at du snart kan komme over det opkast. Det er bestemt ikke sjovt.

Helt rigtigt

Håber du snart stopper med al den opkast.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

20. september 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jo tak det håber jeg også, men jeg er ikke forhåbningsfuld, for første gang brækkede jeg mig hele vejen igennem  Faktisk syntes jeg også at kvalmen er værre end selve det at brække sig når det endelig kommer til stykket.

Det kan meget vel være!  - At kvalmen er værre..

Men ja, det er sgu ikke rart, at have kvalme, overhovedet!

Håber nu stadig, at du kommer af med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.