Hjælp til terminsberegneren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har lige lidt brug for hjælp til terminsberegneren. Har endnu ikke testet for graviditet, men min sidste mens første dag var d. 27. august.
Der går 10 dage fra ÆL til mens. Og min cyklus er på ca. 25 dage. Forventer mens (eller forhåbentlig ikke) på fredag. Hvis jeg taster oplysningerne ind i beregneren, skriver den jeg er 3+1, men det giver jo ikke mening, da jeg burde være 4+0 på fredag, hvor mens skulle komme. Håber det giver lidt mening kan I hjælpe mig med hvordan det hænger sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Hønsemor

Jeg kan ikke hjælpe dig med baby.dks terminsberegner, men ud fra dine oplysninger omkring at du selv mener du er 4+0 i overmorgen, har jeg talt 36 uger frem og derved får jeg en termin på dig der hedder d. 31. Maj 

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig med baby.dks terminsberegner, men ud fra dine oplysninger omkring at du selv mener du er 4+0 i overmorgen, har jeg talt 36 uger frem og derved får jeg en termin på dig der hedder d. 31. Maj 

Tak for hjælpen
Det passer også hvis ikke jeg skriver noget i feltet med antal dage fra ÆL til mens, så den går ud fra der er de 14. Så må jeg jo bare gå ud fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.