smerter i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Schonert

Godaften De Damer.

Nøj jeg har ondt i underlivet, som noget der bare trykker helt vildt. Gør mest ondt når jeg laver noget. Så ligger bare og har ondt a mig slev. 
Er 38+5 idag .  

Google kan ikke hjælpe mig, håber en eller flere der kan fortælle mig hvad det er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Hønsemor

Mit umildbare gæt ville være plukveer el. at din krop gør sig klar til fødslen, altså at du måske stille og roligt er begyndt at åbne dig, det kan godt tage noget tid for kroppen at forberede sig til fødslen og det er meget alm. at første gangs gravide åbner sig stille og roligt 

Men bliver du i tvivl eller utryg ville jeg kontakte fødegangen 

Anmeld

19. september 2012

Schonert

Hønsemor skriver:

Mit umildbare gæt ville være plukveer el. at din krop gør sig klar til fødslen, altså at du måske stille og roligt er begyndt at åbne dig, det kan godt tage noget tid for kroppen at forberede sig til fødslen og det er meget alm. at første gangs gravide åbner sig stille og roligt 

Men bliver du i tvivl eller utryg ville jeg kontakte fødegangen 

det 2 gang jeg er gravid , der hade jeg IGEN smerter overhovdet, eller plukveer eller noget som helst. 

Mange tak få du ville svare. Nu jeg HELT rolig,  

Anmeld

19. september 2012

Deaktiveret profil

Schonert skriver:

Godaften De Damer.

Nøj jeg har ondt i underlivet, som noget der bare trykker helt vildt. Gør mest ondt når jeg laver noget. Så ligger bare og har ondt a mig slev. 
Er 38+5 idag .  

Google kan ikke hjælpe mig, håber en eller flere der kan fortælle mig hvad det er? 

Kender til din tvivl og nøj hvor er Google en lort til at hjælpe en når man har allermest brug for det!

Nå men, jeg er 37+6, har de sidste ugers tid haft rigtig ondt nede i herligheden også, det tynger dernede og føles som en der bare hiver of flår inde i underlivet, det gør virkelig ondt, så jeg har opgivet helt at lave noget som helst, for venter bare på baby kommer ud. 

Umiddelbart vil jeg mene det er fordi kroppen gør sig klar, samt man åbner sig stille og roligt, det har jeg fået afvide, af en masse kloge hoveder... Plukveer er det ikke, da jeg er udemærket klar over hvordan de føles.. Men ja, efter hvad jeg har hørt er der intet at gøre ved det, bare slap af og se tiden an, lige pludselig så går du i fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.