Ting til Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Sahara82

FrkRaarup skriver:

En del af vores ting er også noget af mit!

Så som;

hoppegynge, aktivitetstæppe og tøj.

Ellers har jeg fået tøj der intet fejler og lidt andree ting af familien.

Min mor har betalt vores barnevogn

Lækkert! Ang. hoppegyngen skal du måske lige google lidt om det, for de anbefaler på det kraftigste, efter ny forskning, at man ikke bruger dem. Det "stød" det giver i barnets hoved og nakke når det hopper op og ned i gyngen skulle være ret skadende. 

Havde selv "arvet" en gåvogn af min svigerinde, men da jeg læste om det var det noget af det værste for barnes ryg og nakke. Skyndte mig ihvertfald at smide den ud.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkRaarup

smsh skriver:

Lækkert! Ang. hoppegyngen skal du måske lige google lidt om det, for de anbefaler på det kraftigste, efter ny forskning, at man ikke bruger dem. Det "stød" det giver i barnets hoved og nakke når det hopper op og ned i gyngen skulle være ret skadende. 

Havde selv "arvet" en gåvogn af min svigerinde, men da jeg læste om det var det noget af det værste for barnes ryg og nakke. Skyndte mig ihvertfald at smide den ud.  

Tak.

Jamen der sælges da stadig hoppegynger ? Er de anderledes så ? Ja, og gåvogne også

Anmeld

20. september 2012

Sahara82

FrkRaarup skriver:

Tak.

Jamen der sælges da stadig hoppegynger ? Er de anderledes så ? Ja, og gåvogne også

Hehe det er lidt en jungle af hvad man må og ikke må. Er vist kun opdateret fordi alle søskende har fået småbørn inden for de sidste par år.

Har ikke stødt på nogle hoppegynger i de butikker jeg har været i, så kender ikke dem, men du kan helt sikkert spørge i butikken hvor de sælger dem.

Anmeld

20. september 2012

FrkRaarup

smsh skriver:

Hehe det er lidt en jungle af hvad man må og ikke må. Er vist kun opdateret fordi alle søskende har fået småbørn inden for de sidste par år.

Har ikke stødt på nogle hoppegynger i de butikker jeg har været i, så kender ikke dem, men du kan helt sikkert spørge i butikken hvor de sælger dem.

Hm..

Vi andre tog da ikke skade ? ;D

Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.