Ting til Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Miss Church

FrkRaarup skriver:

Spændende ;D

Jeg er også 15+4 når jeg skal ;D

Glæder mig til en update på hvad i venter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

FrkRaarup

Miss Church skriver:

Glæder mig til en update på hvad i venter

Og lige over ;D

Anmeld

19. september 2012

DitteFisk

FrkRaarup skriver:

Hvor meget/lidt har du/I købt ?

Tror måske jeg har været lidt hurtigt ude, da jeg allerede har købt:

Barnevogn, lift, myggenet, sele

Seng

Puslebord

Har en del tøj

Et par sutter og andre ting og sager

Andre end mig der er gået helt babyamok ?

(Er idag 15+2)

Ej hvor fint ! Det er også bare alt for hyggeligt at gå og shoppe til lillen. Ved i hvad kønnet er?

Jeg har en del i forvejen fra min dreng. Men har købt 1 sæt tøj og så babyalarmer. Det er vist det

Skal til Florida om en måned hvor min plan er at shoppe en masse babytøj, sengetøj osv  

Anmeld

19. september 2012

FrkRaarup

Gigl skriver:

Ej hvor fint ! Det er også bare alt for hyggeligt at gå og shoppe til lillen. Ved i hvad kønnet er?

Jeg har en del i forvejen fra min dreng. Men har købt 1 sæt tøj og så babyalarmer. Det er vist det

Skal til Florida om en måned hvor min plan er at shoppe en masse babytøj, sengetøj osv  

Nej, det ved vi ikke endnu.. Vi skal til kønssacnning på lørdag.

Åh.. Gid det var mig

Ønsker dig en super tur! ( Ville ønske det var mig )

Anmeld

20. september 2012

pastry26

Vi har ikke selv købt noget endnu, men har fået en trip trap stol, eller dvs det er min den gamle  Og så har vi fået en næsten ikke brugt voksipose, lidt tøj og undertøj.

Tror indkøb af små ting begynder efter md scanning den 22/10 og ellers venter vi til januar udsalg mht barnevogn, puslebord osv. 

Hov, vi har også fået et fint hjemmehæklet "royalt" svøb til baby...

Anmeld

20. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Seng

Puslebord

Har en del tøj

(Er idag 15+2)

Vi har slet ikke købt noget endnu.. Eller, vi har købt tre sutter som har været brugt til at fortælle den kommende mormor og faster nyheden, og derudover garn til et svøb, som barnets farmor er ved at strikke.. 

Vi regner med rigtigt at begynde til januarudsalg, og ellers lure lidt på den blå avis og lignende, om vi kan finde nogle lækre brugte ting.. Men det er jo ikke noget der haster..

Anmeld

20. september 2012

Sahara82

FrkRaarup skriver:

Seng

Puslebord

Har en del tøj

(Er idag 15+2)

Hihi vi har også købt lidt;

Min svigerindes autostol(kun brugt til et barn og så god som ny)

Et aktivitetstæppe(+så har vi fået et også)

Babydyne

Lidt tøj

Så har vi været så heldige at få lidt legetøj i sponsergaver fra en af byens butikker og den koncern min kærestes butik er en del af

Og så har vi min gamle tremmeseng med himmel til

Men i næste måned skal vi af praktiske årsager ud og købe resten, så der kommer alt på plads. Pyha listen er lang, men vi er i den heldige situation at begge vores forældre giver en lille skilling til det første barn man får, og eftersom jeg er på su gør det da slet ikke noget

Andre der er så heldige at få lidt?

Anmeld

20. september 2012

FrkRaarup

smsh skriver:

Hihi vi har også købt lidt;

Min svigerindes autostol(kun brugt til et barn og så god som ny)

Et aktivitetstæppe(+så har vi fået et også)

Babydyne

Lidt tøj

Så har vi været så heldige at få lidt legetøj i sponsergaver fra en af byens butikker og den koncern min kærestes butik er en del af

Og så har vi min gamle tremmeseng med himmel til

Men i næste måned skal vi af praktiske årsager ud og købe resten, så der kommer alt på plads. Pyha listen er lang, men vi er i den heldige situation at begge vores forældre giver en lille skilling til det første barn man får, og eftersom jeg er på su gør det da slet ikke noget

Andre der er så heldige at få lidt?

En del af vores ting er også noget af mit!

Så som;

hoppegynge, aktivitetstæppe og tøj.

Ellers har jeg fået tøj der intet fejler og lidt andree ting af familien.

Min mor har betalt vores barnevogn

Anmeld

20. september 2012

FrkRaarup

M (: skriver:

Vi har slet ikke købt noget endnu.. Eller, vi har købt tre sutter som har været brugt til at fortælle den kommende mormor og faster nyheden, og derudover garn til et svøb, som barnets farmor er ved at strikke.. 

Vi regner med rigtigt at begynde til januarudsalg, og ellers lure lidt på den blå avis og lignende, om vi kan finde nogle lækre brugte ting.. Men det er jo ikke noget der haster..

Vi har købt det lækreste puslebord på dba..

Det skal du virkelig se

Åh Mit hjerte smelter når jeg tænker på det Haha.. Ej, det er virkelig fint Og det blev leveret gratis

Måske er jeg gået lidt amok, fordi vi har ventet så længe, og nu er det endelig virkelighed Jeg ved det sku ikke! På den anden side er det også rart at have noget hjemme. Det er sådan lidt mere virkelig Og så ved jeg HELT PRÆCIST hvad det er jeg vil have ;D ( Der indgåes dog komprimier )

Anmeld

20. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Vi har købt det lækreste puslebord på dba..

Det skal du virkelig se

Åh Mit hjerte smelter når jeg tænker på det Haha.. Ej, det er virkelig fint Og det blev leveret gratis

Måske er jeg gået lidt amok, fordi vi har ventet så længe, og nu er det endelig virkelighed Jeg ved det sku ikke! På den anden side er det også rart at have noget hjemme. Det er sådan lidt mere virkelig Og så ved jeg HELT PRÆCIST hvad det er jeg vil have ;D ( Der indgåes dog komprimier )

Ja, der er virkelig mange lækre brugte ting derude, hvis man har øjnene med sig..

Hm, vi har også ventet længe, og før vi påbegyndte PB var det SÅ svært at vente.. Men nu er det som om, jeg ikke rigtig kan komme i gang - der er jo stadig hvad der føles som 100 år til termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.