Anbefal en bæresele!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Finemoar<3

Hej Piger!

Min skønlækre datter på 9 uger, nægter at ligge selv & ligge i vore arme

Jeg skal så meget have købt en bæresele , IDAG - min ryg græder snart af udmattelse

Anbefal derfor en bæresele - prisen skal ikke overstige 1200!

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

RiUL

Finemoar<3 skriver:

Hej Piger!

Min skønlækre datter på 9 uger, nægter at ligge selv & ligge i vore arme

Jeg skal så meget have købt en bæresele , IDAG - min ryg græder snart af udmattelse

Anbefal derfor en bæresele - prisen skal ikke overstige 1200!

Knus herfra

Jeg vil anbefale en strækvikle, der kan hun både ligge og sidde, men det kræver jo at man gider at lære at binde den

Ellers en meitai, men ved ikke om hun stadig er lidt for lille til den

Ellers en lommeslynge, den skal du ikke binde, bare tage på, men den kan hun kun ligge i

Vil IKKE anbefale en babybjørn eller lignende, de dræber din ryg, og er så usundt for baby at sidde i..

Anmeld

19. september 2012

modesty

Vi har været MEGET glade for Manduca. Vores dreng har siddet i den fra han var helt spæd og vi bruger den stadig ind imellem (han er 11 mdr.).

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1001

Anmeld

19. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Glem bæreselen og køb en strækvikle!!!

Anmeld

19. september 2012

Thalia

En strækvikle er i mine øjne spild af penge når der er tale om en baby på 9 uger. Det vil være meget begrænset hvor meget den vil kunne bruges.

Jeg vil anbefale en hybridvikle eller en ringslynge hvis man er til slynger, og hvis man mere er til klikspænder så er Manduca eller Beco bæreseler rigtigt gode køb.

Personligt er jeg klart mest til Beco'en da den i mine øjne er langt pænere end manducaen

Anmeld

19. september 2012

Ciss

Jeg har rigtig god erfaring med Moby Wrap - bæresjal/vikle Har brugt det fra nogle få uger til ca 3 år. Helt supert. I modsætning til en del bæreseler, så ligger stoffet på begge skuldrer i hele skulderbredden, så trykket fordeles maksimalt. Vikrelig god for ryg og skuldrer, og børnene har elsket at være i den.

Den kan fåes elastisk men med en fast, ikke-elastisk støttedel på midten, som gør den mere stabil.

Anmeld

19. september 2012

Finemoar<3

Rikke&Liam skriver:

Glem bæreselen og køb en strækvikle!!!

De billeder jeg har set af en strækvikle, udadvendt - der ligner det ikke at barnet sidder særlig godt!!:/

Anmeld

20. september 2012

Rikke, Liam & Linus

De billeder jeg har set af en strækvikle, udadvendt - der ligner det ikke at barnet sidder særlig godt!!:/

Det gælder om at få strammet viklen rigtig godt. Så sidder barnet  godt, man må ikke føle at barnet "falder ud". Min ældste har altid haft mange søvnproblemer, men han kunne altid falde i søvn når han hang i viklen. Barnet ligger op ad dig og har så viklen udover, så der er også en fantastisk kropskontakt.

Men jeg synes den fungerer bedst i mave til mave stillingen. Hvilket du sagtens kan bruge når dit barn er 9 uger.

Anmeld

20. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Thalia skriver:

En strækvikle er i mine øjne spild af penge når der er tale om en baby på 9 uger. Det vil være meget begrænset hvor meget den vil kunne bruges.

Jeg vil anbefale en hybridvikle eller en ringslynge hvis man er til slynger, og hvis man mere er til klikspænder så er Manduca eller Beco bæreseler rigtigt gode køb.

Personligt er jeg klart mest til Beco'en da den i mine øjne er langt pænere end manducaen

Så skal det være et stort barn, for strækviklen fungerer fint helt op til 10 kg.

Men alternativt kan man jo så bruge en fastvikle. Det gode ved viklerne synes jeg, er at de er nemme at binde og få strammet godt op. F.eks. synes jeg en ringslynge er elendig at bære.

Anmeld

20. september 2012

Finemoar<3

Rikke&Liam skriver:

Så skal det være et stort barn, for strækviklen fungerer fint helt op til 10 kg.

Men alternativt kan man jo så bruge en fastvikle. Det gode ved viklerne synes jeg, er at de er nemme at binde og få strammet godt op. F.eks. synes jeg en ringslynge er elendig at bære.

Min datter er ikke stor af sin alder, 4,5 kilo"vi" er ikke til mave mod mave, det er kun når hun skal sove - hvilket hun nyder at gøre på ammepudenJeg må trille ned i byen og prøve alt hvad der kan bære børn - tak for svarende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.