Det alle kvinder kan lide at høre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger,
Jeg har lige brug for at være anonym, da jeg ikke ved om der er nogle her inde der kender mig privat
Jeg har været skruk noget tid, men kæresten mente ikke lige at tiden var nu.
Jeg tog derfor fat i ham i går aftes for at høre ham, om hvorfor det nu er, at det ikke er nu, vi skal prøve at få en lille guldklump mere. (vi har en dejlig dreng fra 2011)
Kæresten holdt fast i at han ikke mente vi skulle prøve, da han ikke liiige synes at han var frisk på nætter uden søv.
Jeg kom med mine argumenter for hvorfor net nu var en god ide, og påpegede så også lige at han nok sammenlagt fik forstyrret søvnen ca. en månede af det første år hvor jeg var oppe over 5 gange hver nat
MEN... Da vi så skulle til at sove, kom han hen og sagde det gyldne ord: DU HAR JO RET SKAT... Hvaaad, så nu begynder vi på projekt 2. Ønskebarn
Ihhhh er så glad
Hav en dejlig dag piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej piger,
Jeg har lige brug for at være anonym, da jeg ikke ved om der er nogle her inde der kender mig privat
Jeg tog derfor fat i ham i går aftes for at høre ham, om hvorfor det nu er, at det ikke er nu, vi skal prøve at få en lille guldklump mere. (vi har en dejlig dreng fra 2011)
Kæresten holdt fast i at han ikke mente vi skulle prøve, da han ikke liiige synes at han var frisk på nætter uden søv.
Jeg kom med mine argumenter for hvorfor net nu var en god ide, og påpegede så også lige at han nok sammenlagt fik forstyrret søvnen ca. en månede af det første år hvor jeg var oppe over 5 gange hver nat
MEN... Da vi så skulle til at sove, kom han hen og sagde det gyldne ord: DU HAR JO RET SKAT... Hvaaad, så nu begynder vi på projekt 2. Ønskebarn
Ihhhh er så glad
Hav en dejlig dag piger

Dejligt

Held og lykke med PB2, håber det går stærkt 

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Dejligt

Held og lykke med PB2, håber det går stærkt 

Mange tak, det håber jeg også

Anmeld

19. september 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej piger,
Ihhhh er så glad
Hav en dejlig dag piger

hihi sikke da en sød kæreste Tillykke med BP2 eller hvad man nu lige siger

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

hihi sikke da en sød kæreste Tillykke med BP2 eller hvad man nu lige siger

Hvor er du sød og mange tak

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.