Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isamisa skriver: Billede 2: De lyse blå. Billede 3: både de hvide og de sorte. Billede 6: de mørkerøde. Billede 10. Billede 11: De orange
Billede 2: De lyse blå. Billede 3: både de hvide og de sorte. Billede 6: de mørkerøde. Billede 10. Billede 11: De orange
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er billed 1, 3 og 4 solgt?Jeg har tidligere købt både øreringe og armbånd af dig og jeg er SÅÅÅÅ glad for dem!
Den lykkelige skriver: Er billed 1, 3 og 4 solgt?Jeg har tidligere købt både øreringe og armbånd af dig og jeg er SÅÅÅÅ glad for dem!
Sofia24 skriver: Hej Er så glad for at du kan lide de ting du har købt af mig Jeg har stadig tilbage af de 6 par du skriver, skal jeg skrive dig en pb med oplysninger?
Hej Er så glad for at du kan lide de ting du har købt af mig Jeg har stadig tilbage af de 6 par du skriver, skal jeg skrive dig en pb med oplysninger?
Ja må du meget gerne!!
Den lykkelige skriver: Ja må du meget gerne!!
Sofia24 skriver: RESTSALG AF DISSE SMUKKE ØRERINGE_______________________________________________Disse øreringe er lavet og klar til afsendelse - derfor den billige pris!Perlerne varierer i materialer ligefra glas, krystal, fimo mm og alt på øreringene er nikkelfrit!_______________________________________________Priser:1 par 17 kr3 par 48 kr6 par 90 kr_______________________________________________Der tillægges 10 kr ved bestilling til porto og indpakning._______________________________________________Mvh Sofia
RESTSALG AF DISSE SMUKKE ØRERINGE_______________________________________________Disse øreringe er lavet og klar til afsendelse - derfor den billige pris!Perlerne varierer i materialer ligefra glas, krystal, fimo mm og alt på øreringene er nikkelfrit!_______________________________________________Priser:1 par 17 kr3 par 48 kr6 par 90 kr_______________________________________________Der tillægges 10 kr ved bestilling til porto og indpakning._______________________________________________Mvh Sofia
Hej, jeg vil gerne købe dem billede 7 + 8. 4 par. Hvad tager du for dem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128